Im diggin it

Jeg hadde planlagt en vill pole-økt i dag, men endte opp med å hjelpe mamma å grave i hagen. I høst reiv hun det gamle tilbygget og bygget nytt, så nå jobber vi iherdig for å få plattingen på plass igjen. Så nå graver vi plass slik at vi får lagt drenering, også må vi sikte jorda slik at den blir steinfri. Planen er å spre jorda ut over hagen, og da kan det ikke være stein i den, hvis det er det blir gressklipperen ødelagt. Steinen skal brukes til dreneringen. Så det ble ingen pole, men det ble nå en god treningsøkt av all gravinga, bæringa og siktinga da! Også blir mamma så glad når jeg kommer og hjelper henne, haha<3

Tror jeg fikk til å snu døgnet i går, sovnet med en gang jeg kom hjem, våknet kl. 11 i dag, så nå gjenstår det bare å se om jeg får sove i natt. Har skrevet et sinna-innlegg om pole, det kommer ut i morgen kl. 14 når det er litt flere folk på internett hehe. Strategisk planlegging på høyt nivå her. Skal jobbe i morgen, men håper jeg får tid til en økt før jobb kl 18.

Natti<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg