Bucket list?

Maria postet en oppdatering på sin bucket list i går, og jeg har veldig lyst til å lage en egen. Bortsett fra at jeg ikke har lyst, for jeg synes slike lister setter mange høye krav til fremtiden haha! Jeg synes selv ikke jeg har opplevd, eller utført noen særlig store prestasjoner i løpet av mine 21 år her på jorda, så det virker litt fjernt å forvente at jeg skal klare å gjennomføre alt jeg vil i løpet av mine gjenværende 60 år… Jeg er vel bare veldig redd for å skuffe meg selv, så prøver å ha så lave forventninger som mulig.

Men å tenkte at jeg kan jo lage en bucket list, og bare la den være like åpen som nyttårs-forsettene mine. Ikke noe press, bare veldig fint hvis jeg får til noe av det ^^ Klar, ferdig, gå!

– Oppleve dette

 

Jeg har ikke et spesifikt land jeg vil til, men en eller annen gang vil jeg oppleve et ekte ferie-paradis, med krystall-blått hav, hvite strender, palmer, sol og tropiske drinker. Så når jeg blir gammel kan jeg se på et bilde som det her og mimre tilbake til den gangen jeg var i paradis.

– Reise til New York

 

Dette må vel være noe av det eneste jeg virkelig SKAL gjøre. Jeg skulle ønske jeg ble født i New York. Jeg ser på serier som Friends og How I Met Your Mother, og misunner det livet der noe så sykt mye. Bare… New York liksom. Muligheten til å bestille pizza midt på natten, Central Park, comic book stores, bo i en høy bygning med roof-top og greier. En reise til New York må jeg vel klare å få til.

– Få kattunger

 

Kattunger er seriøst det søteste jeg vet, begynner å grine liksom. Så har ikke tenkt til å sterilisere Khaleesi med det første, vil ha et kull bare for å få opplevd det. Pusi, katten vi hadde da jeg var seks fikk kattunger, men det husker jeg nesten ingenting av.

– Studere noe

 

Foreløpig holder jeg en knapp på optikk, men det kan endre seg. Jeg må nå først og fremst få fullført videregående, så ser vi hvor jeg havner hen.

– Prøve meg på NM i Pole Sport

 

Konkurransen blir bare høyere for hvert år som går, så håpet om at jeg skal klare å kvalifisere meg blir bare mindre og mindre heh. Men hvis alt går etter planen så skal jeg i hvertfall få filmet en audition-video og sende inn til neste år. Det vil jeg i hvertfall klare!

– Kjøpe meg en bil jeg blir fornøyd med

Det trenger ikke være en splitter ny Tesla eller neon-grønn street-racer-bil fra en shady kalender med nakne damer på, men en dag håper jeg å investere en god pengesum i en bil jeg synes er fin innvendig og utvendig, som er behagelig å kjøre og som jeg ellers bare blir kjempefornøyd med. Det hadde vært fint det.

Har dere en bucket list? (:

4 kommentarer
    1. Super duper blogg du har 🙂 masse fine bilder og innlegg 🙂 hva er dine beste treningstips? Kan du lage mer av sunn oppskrifter til mat (lunsj og middag)? Hvorfor blogger du? Hadde vært koselig om du tok en tur innom min blogg 🙂 ha en fin dag videre 🙂

    2. Marianne Naustvik: Takk for fin kommentar ^^ Synes det er interessant med disse bucket listene, morsomt å se hva andre håper å få opplevd i løpet av livet, så det er nok et innlegg jeg ville lest (:

    3. Marthe: Tusen takk for fin kommentar med masse inspirasjon til ting å skrive om fremover 😀 Får skrive noen innlegg med trenings-tips og oppskrifter etter hvert. Var innom bloggen din, veldig gøy med innleggene om NM i beach håndball, spilte det selv når jeg var yngre, så det var interessant å lese om (:
      Ha en fortsatt fin dag<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg