Terraria is love, Terraria is life

Nååååå har jeg ikke blogget på en stund.

Jeg er inni min andre uke med ferie nå! Jævlig digg med ferie. Jeg hadde planlagt at i ferien skulle jeg ikke gjøre noe annet enn å trene, trene og trene enda mer. Det skulle jeg se langt etter. Den første uken kom og gikk som et skudd. Både bestevenninnen min og lillesøsteren min var i byen samtidig, så jeg ble virkelig opptatt med å sjonglere venninne-tid med familie-tid hele uken. Mye morsomt gjorde jeg vi, var på tivoli, shopping, har spist mye ute, vært på fest, hatt lan osv. Jeg har storkost meg!

Siden hverken Amanda (lillesøster) eller Ida Elise (bestevenninne) bor her bruker jeg så mye tid som mulig sammen med dem når de først er her. Men jeg må innrømme jeg gledet meg litt til de skulle dra, slik at “hverdagen” ville komme tilbake, og jeg kunne prioritere andre ting som trening og husarbeid. Så jeg så frem til å ta igjen alt det tapte med pole og hoop. MEN, samme dag som Ida Elise dro kom den nye oppdateringen til Terraria. Terraria 1.3, med over 800 nye items, nye bosser, nytt alt! De siste to-tre dagene har jeg kun spilt Terraria. Siden 1.3 kom ut har jeg og Charlie spilt Terraria i 21 timer. Det har virkelig vært 21 herlige timer!

Derfor blir det ikke mye blogging heller. Vurderer å bare starte youtube-kanal og begynne med lets play i stedet, tror jeg spiller myyyyye mer enn jeg trener!

Her er en dyp quote, kun for å minne meg selv på at det er lov å stresse ned, og at selv om jeg ikke trente i dag, i går eller forrige uke, så kan jeg uansett trene i morgen, overimorgen, eller når jeg skulle føle for det. Sees når jeg er klar for noe annet enn Terraria!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg