Hverdagsnakk

Enten begynner jeg å komme av Terraria 1.3 hype-toget, eller så ble jeg bare helt sinnsykt gira på trening etter å ha skrevet det blogginnlegget om scrapped moves. Jeg er i hvertfall skikkelig gira på en real runde pole asap! Selvfølgelig skulle jeg bli gira på det nå som jeg er midt i å snu døgnet, haha 🙁

Jeg er ikke trøtt og har ikke vært trøtt i hele dag, og lurer på om det er en bieffekt av at jeg har spilt sammenhengende i tre døgn. Alt for mye oppsamlet energi liksom. Men jeg er sliten, så det er egentlig ingenting som frister å gjøre heller. Vil ikke spille, vil ikke gjøre husarbeid, vil ikke trene, vil ikke ta bilder, sminke meg eller noe. Jeg vil se tv-serier, men er redd jeg blir å sovne da.

Siden jeg har så lyst til å trene har jeg skrevet to ferdige blogg-innlegg om trening som kommer etter hvert. De bare ligger klar og venter i arkivet. Også har jeg har bestilt meg nytt pole-tøy, for jeg fant balance bottoms i dreamer print fra Indi Polewear! Trodde de var en lost cause siden det mønstered var limited edition, men fant dem på Pole Junkie, og det var vist siste paret de hadde! Og siden jeg har vært så flink og ikke kjøpt snus på to uker tenkte jeg å unne meg selv det. Det ble også en vanlig svart pole-topp (lilla på bildet) og en stilig svart shorts med mesh-detaljer fra Bad Kitty. Har ønsket meg en vanlig svart topp lenge, men har alltid prioritert de mer stilige variantene i stedet. Så det skal bli digg å ha et basic svart sett.


 

Nå vurderer jeg om jeg skal hente den nye epilatoren min på elkjøp i dag eller ikke. Når jeg får nye epilatoren blir det etterhvert en review på bloggen. Hårfjerning må da kunne relateres til pole? Har brukt epilator i snart en måned, og synes det er jævlig digg. Jeg kjøpte en brukt en for 150kr fordi jeg alltid har hatt lyst til å prøve, men har ikke helt fått meg til å bruke masse penger på en helt ny en, i tilfelle jeg syntes det hadde vært for smertefullt eller det ikke hadde funket. Jeg liker epilator, det funker jævlig bra, men siden den jeg har nå ikke er vanntett, ikke er trådløs og generelt sett har gamlere teknologi, håper jeg på enda bedre resultater med en nyere modell. Så jeg venter i spenning!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg