Preview

Planen gikk ikke helt som forventet. La meg i seks-syv tida, sovna en gang mellom syv og åtte, også våkna jeg halv to i natt. Og fikk selvfølgelig ikke sove mer etter det. Så nytt forsøk i dag med andre ord!

Det mest produktive jeg har gjort i dag er å hente epilatoren min. Den er så fiiiiin, den glitrer, er hvit og blå og får meg til å tenke på havet. Ligger på lading nå, gleder meg skikkelig til å teste den ut! Jeg har jo allerede fått en ganske god opplevelse med den gamle, så nå håper jeg på at det blir enda bedre med denne. Glatte, smoothe legger og en hårfri bikinilinje som aldri klør og vokser langsomt ut…. Det er drømmen! Dere skal få en liten preview.

 

Når jeg og Charlie først var ute ble det en aldri så liten shopping-tur. På Elkjøp hadde de Harry Potter film-boksen til bare 299kr, vi syntes det var en god deal, så vi slo til og kjøpte den. Deretter kjøpte vi oss en frityrkoker, olje, og noe å fritere, dro hjem, spiste usunn frityrmat og så den første Harry Potter-filmen. Nå blogger jeg basically bare for å holde meg våken. Troooor kanskje jeg skal prøve å spille litt mer, se om det kvikker meg litt opp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg