Pole dance memes

1. Pole dance er virkelig ikke så lett som det ser ut til! Og man blir ofte veldig skuffet når man tror man gjør noe riktig, men ser bilde etterpå og innser at man bare må jobbe mer :´)

2. Enkelte dager har man motivasjon til tusen, men så stenger pole-studioet, timen er over eller så har man allerede trent i fem timer og kroppen sier stopp.

3. Jeg er 100% sikker på at alle som pole-dancer har hørt setningen “åååh, jeg har også sååååå lyst til å lære meg det, men er ikke sterk nok, grasiøs nok, sexy nok, tynn nok” osv. Dette er hvordan vi egentlig har lyst til å svare den setningen

4. Denne regner jeg med de aller fleste kan kjenne seg igjen i, så ufattelig surt når det skjer! Man blir SÅ glad og lykkelig over å endelig få til en move, også kommer det som et slag i trynet dagen etter når man bare plutselig ikke får det til lenger 🙁


5. Trenger vel ikke utdype denne noe mer

6. Selvtillitt og pole er noe som bare på magisk vis henger sammen. Heldigvis liker de fleste menn begge deler!

7. Forskjellen på pole dance og stripping finner du her

8. Forhåpentligvis ikke bare meg som har en biceps som er latterlig mye større enn den andre, eller?

9. Noen andre som ble overrasket når de fant ut at pole er tungt?

10. Noe av det mest smertefulle jeg vet er å se folk “fucke up”. Når noen laster opp et bilde av en move de er kjempestolt over å ha fått til, men så gjør de den helt feil. Når de har lagt ut en video av en combo eller koreografi, og man ser at de ikke har øvd på å pointe tærne i det hele tatt. Når noen spør etter tips for å få til en twisted grip ayesha når det er tydelig at de så vidt klarer en ok kontrollert invert. Det er smertefullt fordi jeg har en så intens indre trang til å korrigere dem, og jeg vet at det sjeldent blir tatt godt imot, eller så vil ikke korrigeringen min hjelpe fordi videoen er gammel. Også jeg må bare bite det i meg og holde kjeft haha! Jeg er egentlig en skikkelig pirker. Det viser seg heldigvis at mange andre pole dancere har samme problem!

Noe du kjenner deg igjen i? (:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg