Ingen internett

Vel, nå har det seg sånn at jeg må mobil-blogge fordi vi ikke har internett. Hvor kjedelig er ikke det? Og jeg som hadde DEN klage-posten jeg skulle skrive til dere og greier. Og blogge litt om første-inntrykket av epilatoren. Men hvis alt går etter planen får vi internett igjen i morgen, så da blir det blogging.

Tenkte bare å poppe innom for å si at jeg ennå lever, og at jeg ikke har planlagt å slutte å blogge eller noe. Om det skulle bety noe for noen av dere (:

Selv om treningen er shit, internett er borte og leiligheta ikke ser ut har jeg i hvertfall døgnrytmen på stell! Det er da noe! Så nå skal jeg legge meg, blogges senere når jeg får internett (:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg