Knallbra økt!

Vanligvis pleier den første treningsøkten etter en lengre pause å være litt kjedelig og tung. Jeg kaller dem for “kartleggings økter”, etter kartleggings prøvene vi hadde på skolen. Under disse øktene har jeg to mål: å finne ut om jeg har mistet noe av progresjonen min, og å bli vant til stanga igjen. Nå hadde jeg ikke trent på tre uker, og var forberedt på at økten kom til å bli alt annet enn ekstraordinær. Men jeg ble mildt sagt overrasket!

Jeg har hatt ett hovedmål ganske lenge nå, og det har vært å gjøre noe brukbart av alle movesene jeg har lært dette året. Titanic, Allegra, Allegra Box Splits, Cocoon og Meat Hook er på lista. Så gleden var stor i går når jeg helt spontant plutselig gjorde en cocoon, og det gikk smooth! Deretter gikk jeg rett over i Shooting star, også Martini Sit, spontant det også! Jeg bruker ennå litt tid på å komme meg inn og ut av Cocoon, så fikk dessverre ikke med hele comboen på insta.

4-C7TSMMOi

 

Som om ikke det satt en god stemning for resten av økta klarte jeg en vanskelig combo jeg “fant på” selv! Det går vanligvis aldri bra, haha! Apprentice > Butterfly > Flat Line Scorpio > Allegra > Inside Leg Hang > Handstand > Outside Leg Hang > Martini Sit! Jeg ble først utrolig overrasket over at jeg i det hele tatt kom meg inn i Allegra så lett, jeg sliter vanligvis sinnsykt med det. Og at jeg klarte å gå rett  over til Inside Leg Hang etterpå! Den har jeg måttet jobbe mye med, så at jeg fikk det til i går var kjempebra. Veldig stolt over fremgangen min!

5Aa_9osMNT

 

Så jeg har endelig fått til det jeg har prøvd på så lenge, å få til noen ordentlige comboer med de nye triksene. Ellers har pointen min virkelig begynt å komme seg, nå pointer jeg tærne under invert 50% av tida, og det kommer vanligvis av seg selv også. Neste mål er bare å trene i morgen, haha, må prøve å få ordnet en litt bedre flyt i treningen min. Er alt for ukonsistent, en periode er jeg flink og trener regelmessig, plutselig har jeg pause på 2 uker, to økter til, og deretter pause i en uke, osv. Leste en quote her om dagen “Motivation will die, let dicipline take its place”, og har tenkt på den hver dag siden jeg leste den. Må bli flinkere å pushe meg selv!

I morgen kommer en anbefalning, og her er en video av Khaleesi og meg på stanga (: Søte pusien min

497Rp7MMN0
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg