Janeiro

Et mål nådd, jeg trente i dag! Enda jeg var slapp, hadde pepsi-mage og ennå er støl etter forrige økt. Må gi meg selv en klapp på skulderen nå altså.

Jeg bestemte meg for at denne økta skulle jeg øve litt på de tingene jeg aldri øver på. Etter å ha giret meg opp med inspirasjons-videoer i forveien overbeviste jeg meg selv om at det å øve på Janeiro ville være en god idé. Bakgrunnshistorie: jeg “klarte” Janeiro i februar en gang, men sleit utrolig mye med at jeg alltid kom for langt ned på stanga, så nederste armen kom i vinkel. Også var det et mareritt å prøve å få siste foten av stanga uten å miste balansen. Så fikk jeg den til slutt til da, men de neste dagene hadde jeg så vondt i ryggen at jeg trodde jeg hadde strekt en ryggmuskel eller noe. Så jeg bestemte meg for å legge den på hylla.

Her har dere resultatet fra i dag

5CztaCsMLS

 

 

Det var med andre ord en strålende idé å øve på Janeiro! Tok noen forsøk før jeg kom meg inn i den, men etter det gikk det kjempebra, så bra at jeg fikk en video jeg er fornøyd med. Tror aldri jeg har kommet meg så raskt inn i en Janeiro før. Tommel opp! Nå er det bare å bli komfortabel nok i den så jeg kommer meg pent ut av den også.

Etter Janeiro øvde jeg litt på Allegra Box Splits, og fikk en god video av den også. Trenger seriøst en høyere stang, så vidt jeg ikke slår hodet i både gulv og tak.

5C71iHMMN6

 

 

Etter en grundigere refleksjon over dagens økt, og hvordan den gikk tror jeg at jeg må planlegge litt bedre hva jeg skal øve på under øktene mine. I dag ble det litt “såååeeh, hva skal jeg øve på nå….”, som er litt irriterende. Vet ikke helt nårtid neste økt blir, ferien min er over på tirsdag, og jobber tirsdag, onsdag og torsdag. Så jeg får se det litt an på formen, tid og sånt. Er i hvertfall fornøyd med dagens innsats!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg