Prøve, feile

Trente med Maria på mandagen. Jeg syntes det gikk kjempebra for Maria, blir så stolt og glad når jeg ser at hun får til. Føler at hun er så nær Superman nå, stod parat med mobilen i kameramodus in case hun skulle få den til. Og hun turte å slippe seg bak i en Russian Layback helt uten noe spotting fra min side, og hun klarte sin første Cross Ankle Release, også uten spotting! Jeg blir SÅ glad når Maria klarer noe, noen ganger tror jeg seriøst jeg blir gladere enn hun selv blir, haha! Stolt instruktør her altså<3

5X1xtPOjCy

Pointede tær og alt! Flinke Maria<3

Angående backflipen min… Det gikk jo kjempebra første gangen jeg trente på den, så skulle jeg vise den til Charlie dagen etter. Før jeg skulle gjøre den ramset jeg stille opp for meg selv hva jeg måtte huske på, “bena samlet, ikke hekte noe på, ikke stopp halvveis, bare gjør det, og slipp med venstre hånd når knærne kommer over” og gjett hva, jeg slapp med BEGGE HENDA! Heldigvis var refleksene på plass, så jeg fikk bremset fallet såpass at jeg ikke slo meg. Landet med panna først i bakken og greier, men heldigvis gikk det bra.

Så den måtte jeg prøve på nytt hos Maria, så fort som mulig slik at skrekken ikke fikk feste seg. Skrekken hadde ikke satt seg så mye at jeg ikke turte prøve, men jeg prøvde vel fire ganger (med 2 minutter psykisk oppmanning mellom hvert forsøk) og alle gangene hektet jeg føttene rundt stanga. Etter 4-5 forsøk som jeg sikkert hadde brukt nærmere 10 minutter på bestemte jeg meg for at jeg fikk øve på dette en gang jeg ikke har trening med Maria, for jeg kunne seriøst ha brukt hele kvelden på psykisk oppmanning og kverulering med meg selv. Så får bare fortsette å prøve.

Ellers var økten ok for min del, for det meste vedlikeholdstrening. Prøvde meg på deadlift Shoulder Mount og deadlift Handspring, men det er ennå langt unna. Men må bare prøve, en dag får jeg det plutselig til, helt uten forvarsel. Øvde meg på Iron X også, er latterlig hvor nært det føles ut at jeg er når jeg gjør det, også får jeg se det på film etterpå og bare “nope, not even close” x) Men det er faktisk så gøy å føle og tro at jeg er nært at jeg fortsetter å prøve på den kun for illusjonen sin del, haha!

5XqE0xMMK6

 

Her ser dere framgangen min på spagaten. Jeg synes det ser ut som om jeg har hatt litt fremgang i forhold til bildet i forrige innlegg, men det kan bare være fordi dette er tatt i fugleperspektiv. Men jeg får nesten hele leggen i gulvet, så tror det er litt fremgang. Neste gang skal dere få se fremgang på middle-splits, føler jeg har hatt mer fremgang der i det siste enn på front-splits.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg