Ikke mer shopping før 2016

Med økonomisk finansiering av mamma og pappa har jeg nå bestilt X-Stage Lite 45mm!!! Shitshitshitshitshit jeg er euforisk, hadde ikke trodd matrealistisk lykke kunne bli så stor. Jeg begynte å gråte når jeg ringte mamma og sa jeg hadde bestilt den, det er helt vilt, skalv og greier. Er så glad, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!

Planen er å finne en gymsal jeg kan leie/låne et par timer i uka. Hvis jeg kommer inn på skole har jeg et lite (stort) håp om at jeg skal få låne gymsalen der to ettermiddager i uka fast slik at jeg kan trene etter skoletid. Da blir det også lett for Maria å bare hive seg med på en økt etter skolen. Tenk hvor deilig det skal bli å kunne boltre seg i en hel gymsal. Stanga i seg selv er bare en meter høyere enn min, men når taket er flere meter unna har jeg ufattelig mye mer plass å gå på. Og jeg trenger ikke være redd for å slå føttene i vegger, tak, gulv og møbler. Det er drømmen.

Jeg kan også trene ute, selv om jeg tviler på at jeg rekker noe utetrening i år. Men da har jeg stangen til neste år. Har utrolig lyst til å lage sånn Pole Art video, har et bilde i hodet hvor jeg har stanga med på Elgsnes og danser med midnattsolen i bakgrunnen. Det er så mange flotte plasser man kan filme, vi har utrolig mye vakker natur her i Harstad, Gressholman, Folkeparken, kan ta stanga med til Grøtavær på Grytøya, eller oppe ved tv-tårnet, så får man med seg hele byen.

 

Noe som dette hadde vært utrolig stilig. Jeg vil ha den litt mer “personlig” da, nesten som en promo-video, og ikke bare “her danser jeg med en fin bakgrunn”. Så en blanding mellom dette og videoen til f.eks Karo Swen hadde vært stilig. Karo sin video er utrolig velkomponert med tanke på alt fra musikk, redigering og klipping, utsnitt og foto til lokasjon, dansestil og kostyme. I tillegg fronter den henne virkelig som atlet, og det vil jeg at min video skal gjøre også.

Nå er det bare å vente. Vanlig leveringstid er mellom 4 og 8 uker, alt ettersom om de har den på lager eller ikke. Så er bare å smøre seg med tålmodighet, haha!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg