Tricks upgraded

Litt inspirasjon til meg selv bare. Mange moves kan “oppgraderes” til nye moves når man blir sterkere og/eller mykere, og jeg synes det er så gøy å tenke på hvordan Allegraen min kan se ut om ett års tid, og hvordan Ayesha har lagt grunnlaget for at jeg en dag skal kunne klare Iron X. De fleste triks kan oppgraderes til et nytt triks hvis man er mykere eller sterkere, eller vinkler foten litt annerledes. Og det synes jeg er spennende med pole, at et gammelt triks med noen små justeringer kan bli noe helt nytt og annerledes.

Allegra til Extended Allegra

Titanic til Illusionist

Superman til Superpain

Allegra Box Splits til Plus Sign

Ayesha til Iron X

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg