Høyere tak

Nå er jeg endelig hjemme etter den mest produktive Bodø-turen noen sinne. Jeg orker ikke oppsummere alt jeg rakk å gjøre på de 24 timene jeg var der (for det var mye), men her er et koselig bilde av meg og Ida Elise fra tilbaketuren.

Apropos Ida Elise, så har moren hennes høyt tak i leiligheten sin, så vi har tatt stanga mi dit, så kan jeg og Ida trene sammen uten å forstyrre Charlie når han sover til nattevakt, også får jeg endelig litt takhøyde å øve på! Jeg hadde dusja i dag, og for å få ordentlig grep på stanga tok jeg på meg body sorbeten fra TBS, og det skulle jeg egentlig ikke gjort, haha. Jeg ville jo prøve ut drops og greier når taket er så høyt, men med så mye grep som jeg hadde kunne jeg bare glemme det.

MEN jeg fikk endelig til Side Saddle Superman, som jeg har prøvd på i over ett år nå. Og i dag kom den. Neste er Seahorse! Også min nye store forelskelse: one handed spins på spinning mode. Helt vilt at jeg har muskler nok til å holde meg oppe med bare en arm på spinning! Gleder meg sånn til jeg kan den ordentlig, det ser så stilig ut, full kontroll liksom.

58AiBIsMOi

 

Nå er det bare å gjøre dem fiiiiiin<3

I tillegg til å være helt ekstremt grippy i dag, var jeg også utrolig varm. Så varm at jentespagaten seriøst nesten skjedde. Hvorfor kan den ikke bare skje snart? Akkurat nå er jeg på et punkt hvor det er mer frustrerende enn motiverende å være så nært. Jeg vil ha den nå! :< Guttespagaten har jeg også fått mye fremgang på, er jo nesten så jeg tror det er muligheter for at jeg får dem innen 2016. Kanskje. Nesten.

Her er bilde fra da jeg startet med pole (tror det ble tatt i januar 2014). Bare fordi det er så mye morsommere å se på det nyeste bildet når jeg kan sammenligne det med det gamle. Man skal virkelig ikke si at jeg ikke har hatt fremgang!

kr4YHKMMLQ

 

Nå skal jeg legge meg, vil trene i morgen tidlig også, benytte meg av takhøyden til Ida Elise så lenge jeg har muligheten til det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg