Kaos

De siste to ukene har vært et kaos av begivenheter, og jeg gleder meg latterlig mye til denne perioden er over. I kronologisk rekkefølge ble jeg først syk. Onsdag i forrige uke ble jeg sengeliggende i et døgn med feber og sår hals. Feberen gikk bort, men halsen ble ikke noe bedre, og etter hvert mistet jeg stemmen, som var helt vilt. Det har aldri skjedd før, og en morgen var halsen min så tett at jeg tenkte “nå folkens, nå skjer det. Nå dør jeg”. Men jeg lever ennå, så det ordna seg. Dette er meget spektakulært siden jeg aldri blir syk. Sist gang jeg var ordentlig syk er nesten fire år siden.

Så tok jeg det tunge valget og gjorde det slutt med kjæresten og flyttet hjem til mamma. Det er en uke siden nå. Samme dag fikk jeg endelig svar på søknaden min angående skole, og de slipper meg ikke til. Jeg fikk ikke lov til å være på venteliste en gang. Også har jeg måttet jobbe som fy, de siste to ukene har det vært 5 stk på ferie samtidig, og to som er sykemeldt, så vi er vel fem stk som har måttet ta alle vaktene på rundgang. Denne uka er det Arctic Race of Norway og Bakgården, så byen er et evig kaos, det går ikke an å kjøre bil mellom kl 09 og 19 fordi alle veiene er stengt, og jeg har fått æren av å stå på nattevakt natt til søndag. Alene. Be en bønn for meg dere.

Til syvende og sist er jeg blakk. Raka fant og greier. Sånnsett er det bra jeg jobber mye denne måneden, så blir det i hvertfall fin lønning neste måned. Jeg har i hvertfall prioritert riktig og betalt tollen på stanga mi, så den kommer snaaaart!!!!! Shit altså, følte jeg trengte den der. Dama hos Sometimes Pole Studio sa hun skulle sende meg sporingsnummer når stanga ble sendt, og jeg fikk aldri noe sporingsnummer, så regnet med at de ikke hadde på lager og at det bare var å smøre seg med tålmodighet. Men plutselig fikk jeg faktura på toll og greier, som betyr at den er ankommet Norge, så snart er den heeeer! Åh, tenk hvis jeg rekker noen godværs dager hvor jeg kan pole ute i hagen! Så mye plass!

6IJSQVsMLq

Fremover må jeg tenke på hvordan jeg skal klare å få meg en utdanning, rydde ut av kjellerstua og klargjøre den til jeg får hentet møblene ut av leiligheten. Sover på gjesterommet nå og begynner å bli litt lei av å bo i en koffert. Gleder meg til ting begynner å føles normalt ut igjen.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg