Trening ute

Mamma har endelig fått bygd den nye terrassen, så jeg tok meg friheten ooooog:

6csbwWMMIE

Tadaaaa! Stang ute! Nå som vi har så fint vær er det jo kjedelig å måtte trene innendørs i en nedstøvet kjeller, så dette var perfekt. Jeg hadde en kjapp og slapp økt i går, formen var ikke helt til stedet grunnet aerial hoop i fylla, og jeg måtte uansett på jobb, så jeg tok det igjen med Maria i dag. Først og fremst: helt utrolig deilig å trene ute. Atmosfæren var helt annerledes, god og frisk luft, sol på kroppen. Føltes som en sprituell cleansing. Så krysser fingrene for at sommeren ikke forlater oss riktig enda, og at jeg rekker noen flere ute-økter.

Å trene på en platting var derimot ikke det helt optimale. Litt redd for flis, så blir ikke mye floorwork eller den slags. Også er det utrolig skittent der, masse jord, støv og greier, så hele meg føltes litt møkkete ut da vi var ferdig. Men det var litt godt det også. Get dirty liksom.

6fqk3vMMJA

 

Hovedsaklig øvde jeg på combos. Utrolig digg å få noen “ferdige produkter” av alt det jeg har øvd på. Det ble en Meat Hook til Cocoon, og en Cross Knee Release til Janeiro. Meat Hook, Janeiro og Cocoon begynner virkelig å komme seg! Janeiro kan jeg endelig bare gjøre, uten masse jokking frem og tilbake for å finne balansen. Cocoon får jeg til mye raskere enn tidligere, og Meat Hook får jeg også til å “bare gjøre”. Tidligere har det vært 50/50 om jeg får den til eller ikke, men nå sitter den. Jeg har ennå noe dårlig form i movesene, sliter med flexede føtter i overgangene, huske på å bøye rygg, extende bena osv, så det blir mål for neste trening. Å gjøre dem flawless.

Maria leverte virkelig i dag, og slo til med en nydelig Butterfly! Jeg har virkelig sett frem til denne dagen hvor hun får til å bare gjøre den, uten å måtte dobbeltsjekke plassering, grep og sånt. Neste gang håper jeg vi er i like god form og får prøvd oss på noen Butterfly-combos!

6fsaBzOjCL

 

 

Om det blir like fint vær i morgen blir det nok en økt på meg da også. Må nyte finværet så lenge det varer!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg