Nå skjer det

Håret mitt er erklært friskt av Kasey, og det har virkelig begynt å få litt lengde også.

Bildet ble tatt dagen før jeg stusset det tidligere i august. Så nå er det litt kortere, og klippet litt annerledes.

Det er over ett år siden sist jeg bleket håret, og flere måneder siden sist jeg farget det, så jeg tror jeg kan begynne å bleke og farge nå uten å være redd for å måtte klippe bort halve håret når prosessen er over. Forhåpentligvis blir jeg å få en kald, platinum, nesten sølv-aktig blond-farge, og deretter tror jeg at jeg vil farge det lavendel. Men er ikke heeeelt sikker, har en obsession over Harley Quinn fra Suicide Squad akkurat nå, så kan være jeg blir å beholde det lyse håret en stund.

Første striperunde skjer i morgen. Det blir nok ikke den største forandringen etter en behandling, har prøvd hjemmestriping en gang tidligere, og da ble resultatet slik:

Nå har jeg ikke noe ordentlig før-bilde slik at vi kan sammenlikne, men dere kan se noen striper midt på i etterveksten og helt fremme ved ansiktet. Så dette må gjøres i flere omganger. Men åh, gleder meg til å få startet, gleder meg til forandring! Jeg må gjøre noe crazy nå føler jeg, gå ut av komfortsonen, være sær og følge alle de syke obsessionene mine. Det er det som er fint med å være singel synes jeg, å være meg selv og sprenge grenser, nyte det å ikke måtte leve opp til noens forventninger. Så i morgen tror jeg at jeg skal prøve bruke leppestift. Det er lenge siden!

Ønsk meg lykke til! Blir nok å oppdatere på håret underveis som ting skjer (:

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg