X-STAGE!

Etter mye om og men, mange telefonsamtaler og mailer fikk jeg endelig x-stagen min i dag! Det som er fint med x-stagen er at den er høy, og at jeg kan ha den ute. Jeg har funnet en fin spot i hagen hvor jeg ikke trenger bekymre meg for å slå meg i noe som helst, så jeg har virkelig fått slått meg løs i dag.

Akkurat nå i starten er jeg på et punkt hvor jeg bare må lære meg å stole på stanga. Mange som begynner med pole går gjennom en liten fase hvor de må lære seg å stole på at stanga takler vekta deres, og ikke blir å knekke sammen eller falle ned, og det går jeg gjennom nå. Siden stanga ikke er festet i noe tak er den ganske vinglete, spesielt på toppen, og det tar litt tid å bli vant med, er litt redd for at den skal velte når jeg er øverst. Ellers er det skummelt å være så høyt oppe, er livredd for å dette ned, og bare det å inverte oppe på stanga er en liten psykisk kneik for meg atm. Rart å kjenne på frykt, vanligvis er jeg bare redd når jeg øver på back-flips.

6kk6kNsMEI

 

Har øvd litt på alt i dag. Gått gjennom noen comboer, øvd på å pointe tær, prøvd meg på drops og ja. Har egentlig bare gjort akkurat det jeg vil i dag. Hovedfokuset nå er bare å ha det gøy på nye stanga så lenge finværet varer, og å bli vant til den. Heldigvis er det meldt en fin start på høsten her i nord-norge, så satser på mange flotte økter før været blir så kaldt at jeg må ta den inn.

Akkurat nå er jeg lykkelig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg