Skade

Jeg mistenker at jeg klarte å strekke en nakkemuskel under forrige trening. I starten var det bare litt vondt helt øverst der hodet festes til nakken, og nå er det vondt hele tiden og ned gjennom musklene mot høyre skulder. Typisk meg, jeg klarer ALLTID å strekke noe. Men det var greit at det skjedde nå da, for jeg har ikke plass å trene atm. Vi gikk fra sommer til høst på et blunk så det går ikke an å trene ute nå, og jeg har enda ikke fått ryddet ut av rommet jeg skal flytte inn på. Så ja.

67ye29MMF1

På den positive siden har jeg nådd 300 følgere på instagram. Yey!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg