Dryspell

Nå har det vært stille på bloggen ganske lenge.

Akkurat nå har treningen gått til helvete.Jeg har hverken plass, tid eller midler til å trene. Jeg skulle egentlig skrive en lang rant som forklarer hvorfor jeg ikke får trent, men jeg kan oppsummere det slik: bilen er gått til helvete så idéen om å leie/låne en gymsal til å trene på x-stagen en gang i uka er skrinlagt til bilen er i orden, mamma bruker kjellerstua til å male akkurat nå så jeg får ikke flytta inn dit før hun er ferdig, det er for kaldt til å trene ute, og jeg kunne trent hos Maria hvis det ikke var for at hun er opptatt på dagtid og jeg er opptatt på kveldstid, og de kveldene jeg er ledig må jeg bruke på å flytte.

Så der! Utblåst. Sånn går det med treningen. Jeg sneik meg ned til leiligheta i går da og trente litt på hoopen, siden den enda står der. Ble et par nye triks, øvde meg på comboer og mye på back balance. Vil kunne fjerne hendene en gang haha! Klarte det skikkelig bra én gang, slapp hendene helt ned, tok tak i føttene og greier, og selvfølgelig DA ble minnet på telefonen fullt så jeg fikk det ikke på video. Typisk min flaks.



Får NESTEN føttene til hodet… Og nå har jeg blåmerker på ryggen haha!

Ellers er livet ganske så fint. Dette er første edru-helg siden juli faktisk, så det er litt rart. Har vent meg til en skikkelig party-livsstil også bare hadde jeg plutselig full jobbhelg igjen. Det er utrolig gøy da, jeg er blitt mye mer sosial etter jeg ble singel, og det har jeg savnet. Ikke bare er vi ute, vi har filmkveld, og vi spiller supersmash, spiser ute, er på shopping og greier. Tror ikke jeg har vært så her sosial siden jeg var tenåring.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg