Etter en evighet

Nøyaktig en måned siden jeg skrev forrige innlegg, det er lang tid uten trening. Men nå begynner ting ENDELIG å falle på plass.

Siden sist har jeg flyttet ut fra leiligheta, gud det var en lettelse å bli ferdig med den! Og nå har jeg endelig fått flyttet ned i kjelleren, det er enda ganske kaos her siden jeg har noen møbler jeg må kvitte meg med og ikke har fått satt alt på plass, men jeg håper på å få det meste unnagjort i morgen.

I morgen har jeg fridag, så jeg satser på å endelig få tatt min første treningsøkt siden august. Sykt, nesten to måneder uten pole. Det er mye progress som kunne blitt gjort på den tiden, så det er litt surt. Så jeg tror jeg blir å legge meg i hardtrening fremover, vil jo forberede meg på audition til NM og selvfølgelig selve NM om jeg skulle være så heldig å bli valgt ut. Jeg fikk testa ut stanga kjapt på lørdag og gjorde en nydelig handspring, så jeg har det nå enda.

Jeg har selvfølgelig dagdrømt og tenkt mye på pole selv om jeg ikke har fått trent, og begynner mer og mer å helle mot exotic pole og dans. Men jeg har jo så langt vært en typisk trickster som vanligvis jobber med å lære nye triks eller perfeksjonere de jeg allerede kan, så jeg skal ikke love noe hehe. Men jeg føler meg veldig inspirert av den eksotiske siden av pole, og håper jeg gidder øve på det. Da blir det mye floorwork, fleksibilitet, freestyle og koreo, som alle er ting jeg virkelig burde jobbe mer med.

Gleder meg virkelig til å få startet på treningen igjen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg