Spontan midnattsøkt

Først i dag fikk jeg ENDELIG trent. Jeg vet, jeg sier endelig ganske mye, ofte i caps lock også. Men det er bare fordi jeg er så psyched, og for å understreke hvor lenge jeg har ventet.

Første økten etter to måneder var helt ok. Jeg har mistet min one handed spin på spinning mode, som gjorde meg litt trist… Men jeg var forberedt på det, så det var ikke hjerteskjærende. Nå er jeg tilbake der hvor det kjennes ut som om jeg prøver å rive fingrene av hånda mi når jeg prøver, men jeg får bare fortsette å øve, så har jeg den forhåpentligvis om noen uker. For de som lurer er det første jeg gjør på videoen under en one handed spin på spinning mode. Den ser latterlig enkel ut, men musklene som skal til for å få til en sånn er et helt kapittel for seg selv altså.

58AiBIsMOi

 

Ellers har jeg heldigvis ikke mistet mye progress. Litt tilbakefall på spagatene, men ikke så mye at jeg blir demotivert. Jeg øvde litt freestyle til oppvarming som faktisk gikk bra, helt til jeg sporet av fordi jeg lurte på “gjorde jeg dette riktig nå?” og begynte å øve floorwork moves i stedet, haha! Men det går greit, så fikk jeg øvd litt på wave-legs (tror de begynner å se bra ut nå) og back rolls. Senere ut i økten øvde jeg bare på moves og comboer, jeg har STÅLKONTROLL på Allegra Box Spliten min, så det var jeg overrasket over. Jeg holdt på i litt over en time i dag, orket ikke pushe det så mye siden det er første økt på lenge. Greit å ta det litt med ro og deretter trappe opp intensiteten og lengden, så slipper jeg å kjøre meg helt ut og skade meg.

En Russian Layback fra dagens trening. Tok bilde av Allegra Box Spliten og, men det der stearin-griset på speilet ble litt uheldig plassert, hehehe. Litt rar vinkling på bildene i dag siden det ennå er så mye rot på rommet, skal få ordnet bedre bilder neste gang.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg