Fyllesvin

Jeg har flyttet ned i kjellerstua, men treningsmotivasjonen lar vente litt på seg… Har trent en gang siden forrige post, og blir støl som faen, haha! Og jeg som egentlig burde legge meg i hardtrening mot NM og greier, uff. Men jeg føler jeg har så lite tid. Jeg er sosial, jeg jobber mer, leser bok, husarbeid, også er jeg ute ca hver lørdag og ligger dermed fyllesyk og jævlig hver søndag, så trening er uaktuelt da.

Jeg blir vanligvis ikke så dårlig etter fylla, utrolig nok, men jeg har en lei tendens til å slå meg sykt mye. I dag våknet jeg opp med noe som kjentes ut som en knust albue, kraftig smerte i korsryggen som om noen har slått der med et jernrør, det kjennes ut som om musklene som fester hodet til nakken er revet tvers over og jeg har gangsperre i lårene etter all dansinga. Jeg vet seriøst ikke hvordan jeg klarer det heller, kommer ikke på noen uhell fra gårkvelden som skulle gi meg disse smertene… Det var en sykt bra kveld i går da, jeg var lykkelig fra start til slutt.

Sykt dårlig bilde haha, men jeg hadde sminket sugarskull. Ganske rimelig og pent kostyme, trenger bare noe sminke, og tålmodighet av en annen dimensjon.

Åh, for å prøve å komme meg litt i gang med treningen tenkte jeg å prøve meg på en ny challenge. Er egentlig ikke så stor fan av disse, siden man fort glemmer av en dag, også en dag til, også skal man plutselig gjøre en move man ikke kan, det er rett og slett vanskelig å følge opp. Var med på en challenge i oktober i fjor, og det gikk vel bra i to uker tror jeg også bare nei. Men kan jo gi det et forsøk til, er jo litt flinkere nå så må nok ikke legge like mye tid i hver move nå som jeg måtte gjøre da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg