IRON X!!!!!

Dette er helt vilt! Jeg er i ekstase! Men først må jeg selvfølgelig guide dere gjennom økten jeg hadde i dag, slik at vi får alt i kronologisk rekkefølge og greier.

I dag kom endelig motivasjonen jeg trengte for å slenge meg rundt stanga. Ut av det blå kom den. Jeg hadde ingen store forventninger til økta, eller en plan for den saks skyld (den der challengen har jeg gitt opp for lenge siden haha), øvde litt på invert med strake ben, jade, og prøvde litt nytt og litt gammelt. Men, så bestemmer jeg meg for å øve på Iron X, eller Human Flag som den også kalles. Og tror dere faen ikke jeg fikk til?! Har trent sånn tre ganger siden august også bare skjer dette!

96PtVQMMCb

 

Jeg har ikke drevet med pole i to år en gang og har allerede fått til min første Iron X. Det er helt surrealistisk. Det er for en grunn at den ikke står på goals-lista, og det er fordi jeg aldri i livet trodde jeg ble å få den før 2016, ville ikke håpe en gang. Men så gjorde jeg nå det. Den er jo langt fra perfekt, synes ikke den er fin en gang haha! Men det er en start, så nå er det bare å være flink å øve på den så jeg får perfeksjonert den og gjort den finere og mer kontrollert. Shiiiit, tenk når jeg kan gjøre den med wave-legs og greier! Og i spin!

Jade-spliten min har jeg og hatt en del fremgang på, og den begynner faktisk å bli brukbar!

96Yz85MMB-

 

Just for fun kan vi sammenlikne den med hvordan den så ut i mars

1eCn4sMMF8

 

Noe fremgang er det nå i hvertfall!

Ellers får jeg til standing scorpion faktisk. Den kom også ut av det blå. Men jeg synes den er veeeeeldig vanskelig hahaha! Vanskelig å finne balansen, og slappe av i musklene, men aktivisere de rette musklene og blabla. Jeg vet at jeg får til en bedre enn den på screenshoten under, men jeg har bare ikke orket stresse med det kun for å få bra bilde. Og selv om jeg får til en finerE synes jeg ikke den er fin uansett haha! Men det er også en start! Så deilig å få litt resultater på dette området, jeg sliter jo masse med fleksibilitet, så dette var en nydelig overraskelse!

Såååå…. Hva kan man si? Godt å se at alt arbeidet jeg ikke har gjort de siste månedene har gitt resultater? Nei, dette med trening og kropp er rart altså!

2 kommentarer
    1. fantastisk flott blogg, skikkelig inspirende man får av å lese denne flinke bloggeren. Ønsker deg en knallbra dag videre, btw så er du velding pen, WOOW <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg