Today, progress was made!

Iron X var svintungt, kjente det i brystmusklene en hel uke etter! Men i dag kom jeg meg endelig på stanga. OOOOOOG jeg fikk hengt opp hoopen min, så jeg har trent litt av begge deler i dag.

For første gang på måneder gadd jeg ha ordentlig oppvarming først, som jeg tror hjalp en god del, for etter oppvarming av meg selv og oppvarming av stanga fikk jeg endelig til noe som ligner på en Plus Sign! Er bare å få øverste foten med ankelen på stanga, i stedet for leggen, og få rettet den litt mer ut, så er jeg der! Og selvfølgelig da, bli vant til den og greier.

Øvde litt på Cupid etterpå, som jeg har blitt super-confident i. Nå er den NESTEN piece of cake. Bare nesten da, er ennå redd for at den øverste foten bare skal gi etter og sende meg rett ned i grava. Men utroooolig fornøyd med dette bildet, kamera skulle bare pekt LITT mer til venstre….. Gah, details details. Jeg var nå søt i hvertfall.

Min nyeste fascinasjon er at jeg får til Apprentice med straddle legs. Den har jeg alltid slitt med, og alltid prøvd på, for jeg bruker den som fast utgang fra en shitload med moves og har aldri fått til å holde posisjonen, bare kontrollert falle ut av den, om det gir mening. Men nå får jeg den til yay! Ikke den største seieren dette året, men jævlig greit å kunne den altså. Har vært et sånt lite irritasjonsmoment for meg å ikke få den til, haha!

Også har jeg fått min one handed spin tilbake, wiiiiiii<333333 Så det øvde jeg MASSE på i dag, og er mye flinkere nå enn det jeg var før. Men det suger så jævlig mye at det er så lavt under taket, i one handed spins på spinning mode MÅ jeg ha føttene flexet eller opp i seat eller noe, for i pencil med point treffer jeg gulvet… Er sikker på at største grunnen til at jeg suger så mye med point og fine linjer er fordi jeg ikke kan ha point og rette ben uten å slå meg i møbler, vegger, gulv og tak.

-KS4JZMMDJ

 

 

Etter jeg fikk til standing scorpion har jeg DØDD etter å prøve den ut inverted på hoop. Så da måtte jeg selvfølgelig henge opp hoopen i dag og teste den ut, og tror dere ikke jeg fikk til?! Og den var fin også! Ahhhh, elsker å se resultater<333

-KX4KJsMMP

 

 

Ellers er jeg veldig motivert til å øve mer på hoop for tiden. Har tenkt meg på instruktørkurs i hoop til våren nemlig, og vet ikke… Er bare veldig inspirert når det kommer til hoop, vil bare lage hoop-koreografier, som er litt dumt egentlig, for jeg burde helst fokusert på pole og auditions for nm. Men det tar seg nok opp etter hvert, og gjør det ikke det får jeg bare gjøre det i siste liten da.

Ett siste bilde fra dagen fordi jeg er så flink

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg