Fang legs

For første gang på månedsvis dro jeg til Maria for en etterlengtet pole-økt. Det var utrolig godt å endelig få trent sammen med noen igjen. På den ene siden er en av tingene jeg liker så godt med pole at det er en en-manns sport som man kan gjøre alene, men man skal visstnok ikke si at det ikke er en sosial sport, for det er det virkelig! Har savnet min pole-bestie<3

Maria har også vært litt på latsiden de siste månedene (godt det ikke bare er meg, haha!) så vi hadde en litt lett trening hvor vi øvde på gode gamle triks som invert og spins, også prøvde vi ut noen nye moves. Grepet på stanga var dessverre ikke det beste i går, men en grei økt syntes jeg nå det var. Sist økt fikk jeg for første gang til Ayesha med fang legs, men da jeg skulle gjøre den på nytt fikk jeg ikke til… Så den måtte jeg prøve igjen i går, og er nå ganske stolt over meg selv!

-RzO14MMMw

 

Tadaaaaa! Gleder meg til jeg blir god og komfortabel i den, og blir så myk at jeg får føttene til hodet. Jeg synes den er så fin! Teknikken var litt vrien, og den var tung på nederste armen, men jeg fikk den til flere ganger og klarte å holde den ganske lenge, med point og alt, så jeg er fornøyd.

Øvde litt mer på Iron X som gikk ganske greit, men orket ikke dokumentere den. Blir mye spam hvis jeg skal ta bilde hver eneste gang jeg får til en Iron X. Øvde litt one handed spins og, som ikke gikk helt som håpet. Fikk med andre ord ikke til. Det var litt surt, for jeg skulle gjerne slått meg løs med dem når jeg er hos Maria, tror hun har sånn 3cm høyere tak enn jeg har, og de tre centimeterne utgjør faktisk stor forskjell haha! Men neste gang da. Ellers har jeg en oppdatering på spagaten min.

Hahah, her var jeg jævlig fin altså! Men seriøst jeg er så nær, kan SMAKE “before/after” bildet mitt nå. Det blir en så fin dag når jeg kan lage det bildet herreguuuuud!!!! Tenk hvis jeg snart kan krysse spagaten av goals-lista?! Det hadde vært en fin siste seier for 2015.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg