Orion!!!

Orion er en move jeg har ønsket meg i evigheter. Tror første gang jeg prøvde på den var seks måneder etter jeg begynte med pole, og jeg var ikke i nærheten. Etter stadige forsøk innså jeg bare at jeg ikke ble å få den til, så jeg la den på hylla. Under trening i dag gikk jeg gjennom goals-lista for 2015 for å se om det var noen moves jeg ikke har fått til enda som jeg kunne tenkt meg å prøve ut, og der var jo Orion. Uten noen store forhåpninger testet jeg den ut, og de første forsøkene var ikke akkurat suksessfulle. Men så

-hKzxnMMMN

Endelig!!! Ord kan ikke beskrive min lengsel etter dette trikset. Åh, hvor jeg har ventet! Jeg synes det er så nydelig, og navnet Orion er så passende. Passende at jeg også hadde på meg galaxy-toppen fra Rad Polewear hehe. Blir sikkert ikke å øve på noe annet før til neste år, haha, vil bare gjøre den så fin som mulig, bli så komfortabel i den at den ikke er et problem å gjøre. Seriøst, ingenting kan beskrive følelsen av å endelig få noe man har ventet så lenge på. Nå kan jeg dø lykkelig.

Økten var ellers ganske ordinær. Maria var her, så vi testet ut Side Saddle Superman (sykt langt navn haha) og Inverted D, og hadde ellers litt finpussing på teknikk og vedlikeholdstrening. Jeg er ganske nær å få til deadlift shoulder mount så den øver jeg en del på, og måtte selvfølgelig teste ut Iron X og One Handed Spin på spinning bare for å forsikre meg om at jeg ennå har dem, hehe. Og det har jeg.

En siste seier for dagen

Jeg får foten til hodet i både lunge og dove! Har bilde av lunge også, men da forsvant bare foten i håret, heh. Har vært flink å tøye i det siste, så nå tror jeg nesten jeg skal ha meg noen restitusjonsdager.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg