Ønskeliste til jul

Og bursdag også egentlig. Har jo bursdag bare en knapp måned etter jul. Long story short ønsker jeg meg penger, når dere ser lista skjønner dere kanskje hvorfor.

1. Swivel til hoopen

En snerten liten sak som får hoopen min til å snurre rundt, som jeg egentlig skulle skaffet meg den dagen jeg fikk hoopen, men det har bare ikke skjedd enda.

2. Aerial silks

3. Instruktørkurs i aerial hoop (koster 5000kr også må jeg ha flybilletter til og fra oslo)

4. Pole-tøy

Jeg vil ha alt fra Indi Polewear, Rad Polewear og Bad Kitty. EVERYTHING!!!!

5. Aura Heels

Stripperhæler med ledlys som skifter farge. Så peneeee<3

6. Ordinære stripperhæler

Den typen som ikke lyser. Vil gjerne ha svart med glitter på.

7. Navlepiercinger

8. Body fra Black Milk

Tror den hadde blitt PERFEKT for hoop.

9. Dry Hands

Er snart tom…

10. Sumptous Extreme mascara fra Estee Lauder i fargen black

Denne er fast inventar i sminkepungen, så hadde ikke gjort noe å ha noen ekstra i bakhånd.

11. Ellers blir jeg glad for en flaske vin eller pepsi max

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg