Great expectations

Så kom en økt som ikke gikk helt 100% som jeg hadde håpet på. Med andre ord var den lite begivenhetsrik. Men det går bra, for jeg har hatt så mange bra økter i det siste at det var dømt til å komme en snart som ikke var full av positive overraskelser.

Jeg ville prøve å få til en combo med Orion slik at jeg får en video ut på instagram, men jeg fikk den ikke til i det hele tatt i dag. Nå skal det sies at grepet var ganske dårlig, så jeg tror det har noe med det å gjøre, og kanskje også det at jeg bare prøvde den sånn tre ganger før jeg ikke gadd mer hehe. Ellers ble det vedlikeholdstrening, og jeg og Maria øvde oss på comboer. Det mest begivenhetsrike som skjedde i dag var at jeg nesten fikk til en baby rainbow marchenko. Mye jobb som skal til for at jeg skal få til en ordentlig en, men nå fikk jeg nå prøvd ut teknikken i allefall, og den var grei nok.

Dette er en ordentlig rainbow marchenko. Men siden jeg ikke fikk til en sånn en, eller noe annet nytt og spennende for den saks skyld la jeg ut et bilde av progressen min på cocoon. Nå er ikke foten like bøyd lenger, og jeg lengter etter den dagen den er helt strak.

-1_6-FMMC_

Hvis dere sammenlikner det med bildet i headeren er det faktisk MYE fremgang, haha det så jeg først nå.

Over til noe helt annet, så har jeg endelig fått meg mitt første par med *trommevirvel* rumpebukser! Dere vet de der buksene som skal forme rumpa så utrolig bra, få den til å se større ut og alt det der. Jeg eier jo ikke rumpe så jeg har vært litt nysgjerrig på disse, så på cybermonday måtte jeg slå til når de hadde salg hos weightless.

Hva tror dere? Selv syntes jeg ikke rumpa ble så… Stor akkurat. Men jeg synes jeg buksa rammet rumpa inn på en veldig fin måte, og fremhever den vel mer enn et par tykke, mørke jeans. Den er også utroooolig komfortabel å gå med, sykt deilig stoff, også fikk jeg ikke camel toe av den, som jeg var litt redd for. Tror det blir flere rumpebukser på meg fremover!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg