Workshop?

Jeg trente i dag, og fikk ikke til noe kult, så i stedet for å prøve ut nye triks fikk jeg en gitt meg selv et spark i rumpa til å jobbe med NM-kvalikken. Det er faktisk ganske tungt å sette seg ned og pønske ut en koreografi, haha! Er møkke lei av sangen jeg skal bruke allerede, og “føler” ingen av comboene og sånt jeg har tenkt å ha med. Men jeg prøver å fokusere på å fullføre, så får resultatet bare bli som det blir. Jeg er nemlig versting på dette med å gi opp når jeg kommer halvveis i et prosjekt fordi motivasjonen forsvinner. Så hovedprioriteten min nå er bare å få laget en koreo jeg klarer å gjennomføre, og få søkt. En erfaring blir det nok uansett.

 

Så. Møkke. Lei. I mangel på et bilde av en stilig polemove tok jeg progress-bilde av ryggen min.

Sterk!

Og derederederedere!!!!! Anastasia Skukhtorova skal holde workshop hos Sometimes Polestudio i Oslo i februar!!!! Herregud jeg har egentlig ikke penger i det hele tatt, men jeg regner med jeg blir å tjene inn de pengene på jule og bursdagsgaver, men i januar er det nok for sent å bestille. 10 stk meldte seg på i løpet av den første timen. What to do what to doooooo! Er det en ting jeg ville brukt jule og bursdags-pengene på hadde det vært disse workshopsene altså.

 

Skal tenke litt mer på det her. Vi får se hva jeg finner ut.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg