Årskavalkade 2015

Akkurat nå føler jeg egentlig det blir litt overflødig, har jo pole-jubileum i desember også kommer nyttar bare noen uker etterpå med det obligatoriske tilbakeblikket på året som har gått. Men det er tradisjon, så her kommer en oppsummering av 2015 🙂

Januar

– Jeg startet året med å stresse som en gal. Jeg og eksen hadde nettopp flyttet inn i leiligheten vår, så jeg hadde ikke fått trent noe i hele desember på grunn av flytting, og jobbet nå på spreng for å få øvd inn koreografien til video-auditionen for NM 2015. Til slutt innså jeg at jeg ikke ble å få tid til å øve det inn og deretter dra til Bodø for å filme, så jeg fikk dessverre ikke søkt.

xfXAfIsMAB

En combo fra koreografien til kvalifikasjons-videoen

– Siden leiligheta var et rot uten like den første tida fikk jeg ikke trent pole på en stund, og kompanserte ved å begynne på Actic. Jeg var vel aktiv der i en måned.


Februar

– Fikk til Janeiro for første gang. Sånn ca, haha, husket jeg “jukset” meg inn i den, og det tok fem måneder før jeg lærte meg å gjøre den ordentlig.

zVJS0PMMAC

– Hadde min beste freestyle-økt noen sinne. Sliter med freestyle for jeg føler at det blir så cringe hver gang, så det trener jeg nesten aldri på.

zVjUzksMCo

– Blogget ekstremt lite i februar siden pc-en min var en eldgammel mac som sang på sitt siste vers, så jeg bestemte meg for å gjøre noe med det og bestilte meg ny pc. Fyfaen så glad jeg er for at jeg gjorde det egentlig, macen hadde vært klar for skraphaugen i to år og husker det var så ille at jeg unngikk å bruke macen så mye som mulig. Nå har jeg snart hatt Acern min i ett år og den fremstår enda som gulle ny. Godt kjøp med andre ord!

 

Mars

– Jeg spilte sykt mye Terraria. Og blogget og trente derfor lite haha! Sånn det går når man får seg splitter ny pc.

– Jeg fikk til Allegra for første gang! Dette var en stor dag for meg som jeg enda husker. Var en av de triksene jeg trodde det ble å ta årevis før jeg fikk til, men så tenkte jeg å prøve på gøy, og for å se hvor langt unna jeg var også bare fikk jeg det til. Var såååååå glad haha!

zsdOXfMMKe

– Jobbet iherdig med handstands, og begynte å få god kontroll. Men så trente jeg det visst for mye og fikk betennelse i håndleddene og har siden da mistet alt av fremgang jeg hadde på det området og må begynne på nytt 🙁

z04DwaMMDa

 – Trente med mamma og øvde litt på et av de skumleste triksene jeg vet om, nemlig Crescent Moon. Grøss.

0BEpHUsMIc

– Dro på Raggaeton kurs med Maria i håp om å få litt inspirasjon til danse-delen av pole, men ble meget skuffet da det egentlig ikke var et kurs men timer. Som om man melder seg på zumba-timer på Stamina liksom. Men da fant jeg nå ut av det, og en opplevelse var det nå uansett!

Meg og Maria helt til venstre der (y)

– Var på en økt hos Maria og fikk endelig til Allegra Box Splits!

0r4PaysMIp

April

– Jeg fikk meg Aerial Hoop 😀

1gTY8WMMDe

– Fikk til Cocoon for første gang, og var så stolt! For en stivpinne som meg var dette en prestasjon jeg trodde var årevis med tøying unna.

1qn6VRsMJg

– Begynte smått å sikte meg inn mot en Iron X

1dkKaAsMDX

Mai

– Fikk realisert drømmen og installerte to store flotte speil i leiligheta!

 

– Fikk endelig til Titanic, som jeg hadde vært såååå nær siden desember.

2JI3XwsMAY

– Hadde photoshoot med Maria! Det må vi få til i år også 😀 Så gøy! Også ønsker jeg meg ny header hehe

– Nailet Meathook som hadde frustrert meg i fem måneder haha!

3T-5AGsMI_

Juni

– Fikk oss en kattunge vi døpte Khaleesi

– Og ellers trente jeg nesten ingenting. Hadde en dokumentert økt hvor jeg i hovedsak øvde på point. Tror det er fordi oppdateringen til Terraria kom, husker at jeg basically spilte to uker i strekk ^^

Juli

– Fikk meg epilator, skal skrive om den en gang snaaaart!

– Jeg hadde noen gode økter, og Khaleesi ble fast treningspartner

497Rp7MMN0

– Fikk endelig til Janeiro på ordentlig

5CztaCsMLS

– Fant en Body Lotion man kan bruke selv om man driver med pole og ble forelsket!

– Noe annet som var sentralt for hele 2015 er at jeg kjøpte meg maaaasse pole-tøy, og det er jeg kjempeglad for! Så digg å føle seg fresh under treningen. Favoritten er Indi Polewear, og her hadde jeg endelig fått tak i en shorts som de hadde sluttet å produsere. Var kjempefornøyd siden jeg hadde flere topper fra samme kolleksjon. 

5NASynMMCj

August

– Ida Elise ville prøve pole, så vi tok med stangen min til mammaen hennes og hadde oss en økt der. Jeg fikk endelig til min første One Handed Spin på spinning pole og Side Saddle Superman.

58AiBIsMOi

– Jeg ble singel og flyttet ut av leiligheten og hjem til mamma.

– Siden vi hadde så fint vær og jeg ikke hadde plass inne satt jeg opp stanga mi under terrassen og inviterte Maria på noen økter ute i solen!

6fqk3vMMJA

– Fikk endelig X-Stagen min! IIIIIHHHH, beste kjøpet i 2015 uten tvil! Gleder meg enormt til sommeren nå.

62kLnNsMGd

September

– Jeg fikk ikke trent noe særlig i september siden mamma brukte kjellerstua som arbeidsrom og jeg ikke fikk flytte ned før hun var ferdig. Så jeg sneik meg ned til leiligheta og hadde en økt på hoopen der.


– Ellers husker jeg at jeg brukte all tiden min på å nyte livet som singel (var ute sånn hver eneste helg) og på å flytte ut av leiligheta. Var jævlig godt å få den siste delen der overstått for å si det sånn.

Oktober

– Jeg fikk endelig flytte ned i kjelleren, og det var kaos en liten stund men så fikk jeg endelig begynt treninga igjen<3

November

– Jeg begynner for fullt med treninga igjen og slår til med min første Iron X!

96PtVQMMCb

– Fikk til Standing Scorpion for første gang. Den er så vanskelig at jeg egentlig ikke gidder øve noe særlig på den haha!

– Får min One Handed Spin på Spinning Pole tilbake

-KS4JZMMDJ

– Fikk endelig til Apprentice med Straddle Legs! Herregud hvor frustrerende det har vært for meg å ikke få til denne moven haha!

 

– Også fikk jeg til Ayesha med Fang Legs. Vanskelig denne!

-RzO14MMMw

– Og denne posisjonen på hoopen. Vet ikke hva den heter, men etter jeg fikk til Standing Scorpion bare måtte jeg prøve denne på hoopen og ble kjempeglad når jeg fikk den til!

-KX4KJsMMP

– Og på slutten av måneden fikk jeg til nydelige Orion! Tror det må være mitt stolteste øyeblikk, har ønsket meg den så lenge!

-hKzxnMMMN

Desember

– Jobbet masse med koreografien til NM kvalikken

– Og hadde noen økter med Maria

-1_6-FMMC_

– Også klarte jeg å skade meg. Men det gikk egentlig fint, for jeg var sykt sosial i hele desember, og hadde så mye å gjøre i julen at jeg egentlig ikke hadde tid til å prioritere trening uansett. Var på hyttetur med vennene mine, feiret julen hos Jonas og Sondre, var mye ute og festet og tilbringte masse tid med Ida Elise som var hjemme i hele desember. Så om jeg først skulle skade meg så kom det på et ganske greit tidspunkt egentlig, så kunne jeg bare lene meg tilbake, slappe av og nyte julen uten å måtte stresse med trening og greier.

_QKL73ssvR

Så det var mitt 2015! Eller, det som er pole-relatert, og de aller største begivenhetene som at jeg ble singel, flytting og sånt. Krysser fingrene for et like innholdsrikt 2016!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg