To år med pole!

Herregud, oppi alt dette julehysteriet har jeg helt glemt av at jeg har pole-aversary i desember!!! IIIHHHHH!!!!

11 desember 2013 tok jeg min første spin på stanga, i akkurat samme rom som jeg sitter i nå. Det er litt rart å tenke på. Bloggen jeg skrev på da jeg begynte med pole er enda åpen, her er et lite utdrag fra posten om min første treningsøkt:

“Jeg behersker allerede hook-spin, sånn baklengs hook-spin, fireman og basic climb. Men det gjør sinnsykt vondt i hendene, og jeg er langt fra sterk nok til å klare å klatre ordentlig, eller se noe særlig grasiøs ut på de andre movesene. Men det er en start, og jeg klarer faktisk å holde meg nogenlunde oppe.”

La oss ta en trip down the memory lane og se på litt av progresjonen min i kronologisk rekkefølge:

h4PH0VMMEp

Dette bildet har dere nok sett før, tatt fra min andre eller tredje økt, og er også det første pole-relaterte bildet jeg lastet opp på instagram.

wijDmKMMP3

 Min første combo, hadde trent pole i ca en uke da denne videoen ble filmet. Haha, jeg synes den er grusomt dårlig, men gøy å se selvom!

 

 Denne gifen er fra første gangen jeg filmet en freestyle, hadde drevet med pole i nesten en måned.

 

kr4YHKMMLQ

Jeg ELSKER at dette bildet faktisk ligger på instagram. “Før” bilde av begge spagatene, her hadde jeg drevet med pole i en måned, og dette viser hvor latterlig dårlig utgangspunkt jeg hadde i starten.

 

Min første dokumenterte Outside Leg Hang. Den fikk jeg til i april 2014, og jeg hadde vært mye demotivert frem til da fordi jeg ikke visste at dette trikset er dødsnødvendig for å komme seg videre. Seriøst, du blir ikke å lære verken Superman eller Cocoon hvis du ikke kan dette.

 

nGZifRsMLZ

Og deretter begynte ballen å rulle for fullt! Første Butterfly over her.

 

nNp6kjMMN2

Min første Superman ^

 

nViy07sMMW

No results without sacrifice. Blåmerker etter Superman.

 

Her jobber jeg med Chopperen min, som frem til da hadde vært ustødig som fy!

 

pxWTGwsMCd

Husker jeg var ganske stolt over dette droppet, og denne videoen. Tror det var den andre comboen jeg filmet til instagram.

 

sKRSfAsMDE

Russian Layback. Var sykt stolt over dette bildet, og det ble raskt en favoritt-move.

 

s24mqnsMBB

Dro på instruktørkurs og oppdaget at jeg kunne Shoulder Dismount, og ble sykt stoka på det!

 

trJJX2sMNV

Et par uker senere fikk jeg til Shoulder Mount og var helt oppe i skyene 😀

 

uEXNJdsMHe

Samme måned (oktober 2014) kom Ayesha ut av det blå, og jeg var overlykkelig.

 

vcMiBSMMOn

Denne er litt morsom, første gang jeg nådde tærne mine. Det kunne jeg ikke gjøre som barn en gang #stivpinne

 

wULc2tsMIc

En av mine favorittvideoer.

 

wXCCh5MMIM

En combo jeg elsker

 

xfXAfIsMAB

Dette er nok en av de sykeste comboene jeg har kommet opp med.

 

zVjUzksMCo

Freestyle 😀

 

z04DwaMMDa

Da jeg begynte å beherske handstands, ble overivrig, trente som fy og skada håndleddene mine.

 

Et av mine favorittbilder.

 

3T-5AGsMI_

Enda en video jeg er veldig fornøyd med.

 

1qn6VRsMJg

Min første Cocoon 😀

 

497Rp7MMN0

Katter liker også pole (y)

 

5Aa_9osMNT

En combo jeg til den dag i dag er ekstremt fornøyd med!

 

67ye29MMF1

Gi meg sommer!

 

-KS4JZMMDJ

One Handed Spin på spinning mode ble fort en stor favoritt!

 

-hKzxnMMMN

Min siste bragd: nydelige Orion som jeg har lengtet sånn etter!

Haha, det ble ikke lite bilder og videoer! Og jeg som prøvde å bare velge ut favoritt-øyeblikkene mine og greier. Men det hoper se fort opp over to år altså. Nå satser jeg for fullt mot NM, tenkt om jeg kan inkludere det i re-capen jeg tar på tre-års dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg