Fuck

Well then, nå har jeg virkelig lagt det store egget.

Var ute og festet i går, bra kveld, hadde det supergøy, MEN så fikk jeg den geniale ideen om at jeg og Jonas skulle ha kappløp til byen. Bakken var isbelagt, jeg hadde høye hæler på og var ganske beruset, så dere kan jo forestille dere hva resultatet ble. Jeg vrikket ankelen og falt, hardt. Ankelen er heldigvis ikke knekt, men den er meget hoven og jeg får ikke til å gå ordentlig, så jeg måtte ta meg fri fra jobb i dag. Jeg har et skrekkscenario i hodet hvor ankelen bruker evigheter på å leges, og at jeg mister masse penger fordi jeg ikke kan jobbe, og at jeg ikke får øvd inn koreografien til NM-kvalikken før jeg drar til Bodø.

Dette suger. Kan bare ta det helt ekstremt med ro og håpe på at ankelen blir bedre asap. Skal ikke på jobb før kl 18 på tirsdag, så skal holde meg så mye i ro som mulig.

Stay strong og yaddiyadda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg