Need for speed

På mandag byttet jeg ut den regelmessige pole-treninga med å dra på skøytebanen i stedet for. Pole vil alltid være best, men er så godt med variasjon en gang i blant. Dessuten er skøyter kjempebra for balanse og for å styrke anklene, også er det fint å finne litt glede og nytte i sprengkulda som har herjet landet de siste ukene. Tenker å ta enda en tur på fredag om jeg får tid til det.

I går hadde jeg en litt annerledes pole-økt, ettersom jeg skulle ta noen bilder. Det er en prøvelse å ta bilder av seg selv på stanga med speilrefleks. Jeg må ha på timer, og fra jeg trykker på knappen har jeg 10 sekunder på å skynde meg opp på stanga inn i den ønskede posisjonen også posere. Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan bruke timer med fjernkontrollen, hadde vært mye lettere. Eventuelt flere sekunder. Så i går var en litt stressende økt haha, måtte løpe frem og tilbake mellom stanga og kamera.

Titanic ser alltid så flawless ut på bilder synes jeg. Og se så pen handa mi var! Så fin linje! Haha, ekstremt stolt over den handa der, vanligvis får jeg en stygg knekk i handleddet eller så ser det ut som om jeg vinker til kamera.

 

Prakteksemplar av et bilde hvor handa mi ikke ser like fin ut. Men se magemusklene mine da! De kommer alltid så godt frem i Superman.

 

Hehe, her har kamera tatt bilde når jeg blunker. Dette var nå mest bare for å vise at jeg enda har Iron X-en min, og for å klage litt på den. Føttene mine er så krokete, og jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å rette dem ut, siden det akkurat der og da kjennes ut som om de er så rette som det går an. Men dette pleide å være en issue i andre moves også, så jeg lurer på om det bare er fordi Iron X enda er så tung at jeg anspenner musklene for mye, og dermed ikke får til å strekke dem ut. Også tror jeg at jeg må prøve å strekke ut nederste armen mer. Jeg har litt hypermobilitet i albuene, så jeg må ha en liten knekk der for ikke å skade meg. Men hvis jeg hadde klart å holde armen helt rett hadde jeg kanskje klart å holde posisjonen lengre siden jeg ikke må bruke musklene like mye. Skal finpusse litt på den neste økt.

 

Basic Shoulder Mount. Synes bare den var fin å ta med her i kontrast til Superman, for å vise at stomach rolls (aka valker) hører med pole-dance, og at man får dem selv om man har magemuskler og lav fettprosent.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg