Frontpage!

Haha var ikke sånn at jeg tok bildene bare for å ta dem. De skulle nemlig brukes til en avis-artikkel om meg. Jeg har jo masse bilder og sånt fra før av, men han ville ha bilder i bredde-format, og de eneste jeg har i breddeformat er screenshots fra videoer som blir i veldig dårlig kvalitet så da måtte jeg ta noen nye.

Så tadaaaaaa

Dette synet møtte meg på jobb i dag! Jeg trodde dette bare skulle bli en liten sak på nettet, også bare forsiden og dobbelt-side inni! Så det var skikkelig stas altså, selv om det bare er ei lokal-avis. Så dette skal rammes inn og henges opp på veggen slik at jeg alltid kan huske mine “5 minutes of fame”, hehe! Neida, blir nok ikke å ramme den inn og henge den opp, men jeg skal nå ta godt vare på kopien min i hvertfall. Fint minne ^^

Alt i alt ble det en veldig fin sak, journalisten intervjuet mamma også som jeg synes gjorde saken ekstra fin! For de som vil lese kan dere kjøpe Hålogaland avis, eller så kan dere lese den på nett hos Nordlys.no (det kreves dessverre abonnement for å lese saken).

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg