Oops

To uker siden sist jeg blogget og like lang tid siden sist jeg trente…. Oh my! Siden forrige post har jeg blitt 22 år gammel (det ble jeg den 21 januar for de som lurte), hatt besøk av lillesøster og hatt besøk av Ida Elise.

Og hallo, jeg GLEMTE å melde meg på norgesmesterskapet i polesport! Er det mulig?! Jeg har vært usikker på om jeg ville delta, men bestemte meg for å melde meg på siden jeg alltids kan trekke meg før NM-helga, og nesten hver dag de siste ukene har jeg kommet på det sånn nå og da og tenkt “nå må du huske å melde deg på neste gang du er hjemme/på pcen” og hver gang har den tanken blitt hengende i hodet i maks to minutter og ikke et sekund lenger. Så når jeg har kommet hjem, og vært ved pcen har det vært helt borte…. Makan. Så ja, blir ikke NM på meg i år heller. Herregud,

Jeg tar det ikke så utrolig tungt da. Jeg har vært skeptisk til NM siden jeg fikk høre om det nye opplegget, så dette var ikke det verste som kunne skje. Dessuten har jeg ikke trent på to uker, og vært sykt urutinert siden desember, og jeg sliter litt med å komme meg inn i et godt mønster igjen. I dunno, jeg sliter med energien, kroppsbildet har ikke vært på topp i det siste heller og jeg blir demotivert av å ikke ha trent på en stund siden vet jeg at starten blir tung. Kroppsbildet blir nok å endre seg raskt når jeg begynner å trene og spise litt sunnere, da går fettprosenten litt ned og jeg slipper å være så oppblåst. Men akkurat nå sliter jeg litt på alle områder, som selvfølgelig ikke er særlig gøy.

Anyway, jeg har laget en liten plan for hvordan jeg skal klare å ha det gøy på trening selv om jeg ikke er i så god form, så får jeg se det positive i NM-uhellet ved at det ikke blir noe press eller stress. Bare meg og pole.

Synes rumpa mi var fin på dette bildet hehe, må øve litt mer på moven da

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg