Så stiv, så svak

Jeg har klart det umulige. På en natt gikk jeg fra å ha en døgnrytme hvor jeg sovna kl 7 om morgenen til å sovne kl 01 og våkne kl 10. Hvordan spør dere?

Jeg trente i tre timer, også lagde jeg meg mat og når jeg var ferdig med maten var jeg så sliten at jeg ikke kunne noe annet enn å sove haha! Jeg tok meg endelig sammen og hadde en grei økt. Jeg øvde aller mest på basics som spins, klatring, sitting og sånt, samtidig som jeg øvde på å gjøre det pent. Etter hvert ble det litt inverts og leg-hangs før jeg bestemte meg for å realisere drømmen min om en brukbar Jade, så siste delen av økten øvde jeg på den. Siden jeg nesten ikke har trent de siste par månedene er formen noe slapp, og jeg er både stiv og svak. Men det går bra, om jeg bare blir flink igjen vet jeg at det blir å rette seg opp. Ikke noe stress.

Noen bilder eller videoer ble det riktignok ikke, siden jeg ikke orket stresse med det i går. Jeg hentet inn speilene mine da (på tide eller?) så tadaaaa

I tillegg til  hjelpe meg under trening får det rommet mitt til å se mye større og mer åpent ut. Jeg liker det. Ene speilet ble knekt under flyttingen da, så jeg skal skaffe meg et nytt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg