Your Typical Rant

Jeg skjønner ikke.

Det er mest motivasjonen jeg sliter med. Ingenting motiverer meg om dagene. Nytt pole-tøy frister ikke, for jeg tror ikke jeg blir å bruke det. Ingen moves eller komboer jeg vil prøve ut, ingen sanger som får meg til å ville svinge med hoftene, ingen videoer på instagram eller facebook som får meg til å tenke “holy shiet det vil jeg også kunne”, og det eneste som gjør at jeg vil fortsette å trene er at jeg a) har lagt på meg 8 kilo siden november og b) kanskje en vakker dag vil jeg oppfylle drømmen og bli den pole danseren jeg for to år siden håpet på å bli. Men akkurat nå er ikke det drømmen lenger, akkurat nå føles det bare ut som om jeg prøver å holde den i live, og at den eneste grunnen til at jeg fremdeles holder på er av frykt for å skuffe meg selv.

Opp og nedturer vil alltid komme, men dette føles ikke normalt, det har aldri vært så her ille. En ting er at jeg føler jeg nesten aldri har tid. Men når jeg har tid har jeg ikke energi. Jeg vil enten sove eller gjøre noe avslappende som å se på netflix. Skjønner ikke hvorfor jeg må være så sliten og trøtt hele tiden, dette gjør meg gal.

I et desperat forsøk på å få mer energi skal jeg prøve meg på en godtefri uke, og prøve å holde meg unna junk-food. Kanskje det hjelper litt på selvbildet og kroppsformen også, tror det er en av grunnene til at jeg er så umotivert. If you feel good, you do good, og jeg føler meg ikke så bra om dagen. I morgen har jeg fri også, så da skal jeg trene. SKAL! Får bare ta det en dag av gangen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg