Stjerna!

En onsdag var det som skulle til for at jeg orket ta treninga fatt.

Siden jeg er så lei/demotivert av pole trente jeg på hoopen i dag. Har vært syyykt inspirert når det kommer til hoop i det siste, og følt en liten kløe etter å teste ut nye ting. Men så er det så lenge siden jeg har trent hoop at alt jeg husker er det mest basice som å sitte på den, så det ble ikke så alt for mye nytt akkurat. Jeg fikk til Star da, som jeg har ønsket meg kjempelenge, så jeg var fornøyd med treninga i dag! Star er den første moven i videoen.

BCL_y2rsMB1

 

Er det bare jeg som synes hoop er kjempeskummelt forresten? Føler jeg ikke har noe grep i det hele tatt. Også har jeg klaget på mine chicken-legs tidligere, for alt som krever å henge etter bare en fot gir meg dødsangst, haha! Føles ut som om foten skal gi etter hver gang.

Jeg har bestilt meg swivel til hoopen, så jeg gleder meg masse til den kommer! Da blir det litt lettere å filme i hvertfall, så får jeg lett riktig vinkel på det jeg vil vise frem. Også er det så mye jeg bare synes ser kult ut med spin, også er spin generelt awesome. Det eneste som suger er at jeg blir å miste litt takhøyde, men skulle det skje at jeg virkelig trenger de cm kan jeg bare ta swivelen av.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg