Quick progress og besøk

Etter forrige økt var jeg så desperat at jeg spurte mine kjære pole-venninner på instagram om hjelp. Det er mange kjente “tips og triks” for å få motivasjonen og lysten tilbake, men ingen har funket for meg. Det var ikke så mye “nytt” å hente på instagram, men etter et par fine og oppmuntrende kommentarer følte jeg meg likevel bedre. Nytt håp og mer determinert. Dette skal jeg klare! Første mål på lista ble å få min one-handed spin på spinning mode tilbake. Og deretter å FORTSETTE å øve på den. Første gang jeg fikk den til var i sommer, også ble det stopp i treninga og jeg mista den, også fikk jeg den på nytt igjen i november, også ble det stopp på nytt. Makan.

Og hva tror dere jeg fikk til i dag? One-handed spin!!!! Hurra, jeg ble så glad hahaha! Det var en så fantastisk god følelse, som om jeg hadde vært lam og endelig lærte å gå igjen eller noe i den duren. Jeg klarte å holde den i noen runder rundt stanga, men etter det klarte jeg den ikke noe særlig bra, men det er en start. Jeg er fornøyd! Jeg gjorde forsåvidt et ganske bra forsøk på spagaten i dag også, så jeg tror jeg bare trengte å komme inn i det igjen, også kom alt tilbake.

BCeA6CRMMOq

(Jeg har da ikke noen bilder fra i dag, men dette er ett jeg la ut på insta. Jeg kaller det “Praying to the pole”)

Økten var ikke den mest intensive da. Jeg hadde nemlig en ny jente på besøk i dag som prøvde pole! Jeg spurte henne ikke om det gikk greit å skrive om henne på bloggen så jeg lar bare være å nevne navn inntil videre. Men hun var virkelig et naturtalent, tok alle spinnene vi gikk gjennom superkjapt, hadde god teknikk og klarte litt mer avanserte spins også (som spins uten føtter på stanga og fremlengs direkte til baklengs spin). Det er alltid gøy å lære andre, alle er så forskjellige, og det føles så godt å dele sporten min med andre. Jeg spurte henne om hun kunne tenke seg å komme tilbake senere for enda en økt og det ville hun, så jeg tar det som at hun hadde det gøy (:

Ellers har jeg solgt sofaen min. Den ble hentet i dag så nå er det ti ganger bedre plass her! Bordet har jeg demontert og det blir hentet på onsdag, så da blir jeg kvitt det også og får maaaasse plass å trene på! Følte jeg ble ganske så mye mer motivert til å øve på dans og floorwork nå altså, når jeg slipper å være redd for å slå meg i alt av møbler. Swivelen til hoopen kom til Norge i dag og er videresendt, så den får jeg også snart yey! Alt i alt vært en super dag.

Etter og før bilde

Ah, ti ganger bedre! Når jeg er blitt kvitt bordet kommer tv-en til å få stå der, også blir jeg kanskje å få flyttet kommoden min under vinduet så jeg får bedre plass rundt stanga. Tror ikke jeg trenger såååå mye plass til hoopen, vi får se.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg