You know your a poler when….

You rip your skin off for a photo

LOLOLOLOLOLOLOL

Ok fra spøk til alvor, JEG TRENTE I DAG! Hurra! Jeg er i full prep-mode for å forberede meg til sommeren. Jeg tenker at jeg tidligst kan ta ut stanga i mai, så om været blir bra i mai har jeg nå en måned på meg til å få tilbake styrken og fleksibiliteten min. Så jeg har lagt en plan, målet er to økter i uka. Hvis jeg er flink og trener to ganger i uka burde jeg være tilbake på rett kjør til mai og være klar for sommeren.

Tilbake til økta i dag. Den var grei, jeg har faktisk begynt å øve inverts på min dårlige side, altså venstre sida. Og i dag fikk jeg til min første Outside leg hang på den dårlige siden! Lykke! Det er også et lite mål jeg har, å i hvertfall kunne inverts og de basice inverts-movene som leg hangs på begge sider. Så jeg skal prøve å øve litt på det hver økt, så blir det nok bedre. Det er skikkelig vanskelig da, kroppen vil ikke samarbeide og vil vri seg til høyre i stedet for venstre og ja. Haha, det er en liten utfordring altså.

BDlzqN4MMCJ

Dette er en move jeg fikk til i dag, den heter Nirvana og jeg har prøvd på den SÅ LENGE! En poledancer ved navn Aline Kerber har laget masse fine posisjoner på stanga, blant annet denne her, men hun poster aldri tutorials på dem. Så å finne ut av de triksene på egenhånd kan være en skikkelig iq-test. Spesielt denne har jeg siklet etter lenge og ønsket meg, og i dag fant jeg endelig ut av den, så da ble det til og med en ny move på meg! Fornøyd med denne økta med andre ord.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg