Prøve å øve

Hei folkens! Jeg har ikke internett for tida, så vet ikke helt hvor ofte jeg klarer å oppdatere bloggen, eller helt nårtid vi får nytt internett…. Har koblet pcen opp til mobilnettverket nå, og skal prøve blogge så fort som mulig slik at jeg ikke bruker opp så mye mobilnett.

Jeg trente igjen i går, føler jeg har begynt å komme inn i et skikkelig godt mønster nå. Det er sjeldent jeg egentlig føler for å trene, dørstokkmila er der liksom uansett hvor fysisk nært jeg er stanga. Men så klarer jeg faktisk å pushe meg selv, og etter en liten halvtime med oppvarming nyter jeg treninga og koser meg skikkelig!

Det var ikke en ekstraordinær økt i går, men jeg fikk øvd på mye forskjellig. Øvde meg på en combo jeg ville få filmet til instagram i går, men den var vanskelig å gjøre fin, og jeg skulle inn i en Russian Layback og sklei litt med lårene, så jeg bestemte meg for å prøve filme den neste økt i stedet. Så får jeg kanskje til å gjøre den pent da! Jeg har fått dilla på Aline Kerber sine triks, så i går øvde jeg meg på denne.

BCbPT6bNzqa

Jeg vet ikke hva hun gjør for å klare holde seg oppe, men jeg bruker iTac grip. Og masse av det. Fikk trikset til, men etter 20 forsøk på å få det på kamera var jeg så sliten og stanga var blitt så glatt at jeg ikke fikk til mer. Også ble jeg ikke fornøyd med noen av videoene, så jeg venter med å poste den til en annen gang også. Vanskelig å få vinkelen riktig, føler at litt feil vinkel også ser det ut som et helt annet triks haha!

Casen med iTac da er at for mye gjør at stanga blir glatt. Mener det er fordi det er voks-basert, også er det ikke så enkelt å få bort heller. Får det ikke ordentlig bort fra hendene med Zalo en gang. Så etter å ha øvd på denne moven bestemte jeg meg for å øve på Orion. Jeg har ikke øvd noe særlig på den siden første gang jeg fikk den til, og håpet er jo å bli så vant til den at den blir barnemat. Jeg fikk til, men etter et par forsøk innså jeg at stanga var så glatt at jeg bare burde gi opp. Jeg filmet en video da, og selv om moven ikke er like fin som forrige gang så er det fremdeles en Orion, så jeg er fornøyd! Neste trening blir det forhåpentligvis video!

Til slutt kan jeg oppdatere dere litt på hvordan det går med inverten på venstresida. Nå får jeg til deadlift invert, outside leg hang begynner å bli lett, og jeg fikk i går for første gang til inside leg hang! Haha der er rart hvor vondt leg hangsene faktisk gjør, hadde helt glemt av hvor smertefulle de er i starten!

Slenger med linken til en video fra instagram, nemlig hvordan jeg kommer meg inn i Nirvana. Det har tatt litt av på instagram i det siste, så denne videoen har nå over 300 likes! Så mange milestones!

BDszrcQsMGJ

Håper på å få til en stretching-økt i dag, rakk ikke å tøye i går før jeg skulle spise middag med kjæresten så det hadde jeg ikke hatt vondt av. Dessuten er det ganske lurt med egne tøye-økter, ettersom jeg alltid er så sliten etter trening at jeg bare tøyer raskt “fordi jeg må”, tar meg aldri tida til å få tøyd ordentlig. Også har jeg gått noen steg tilbake på fleksibilitetsfronten etter pausen min, så noen egne intensive tøyeøkter vill nok hjulpet meg der!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg