Knekte tærne under trening

Haha gjett hva jeg klarte å gjøre? Når jeg endelig hadde fått motivasjonen på plass, begynt å få inn gode treningsvaner og endelig hadde funnet ut av hva jeg måtte jobbe med for å få gjort Straddle Spinnen min penere, da klarte jeg å knekke tærne! Null tull. Tror jeg fikk øvd på spinnen fire ganger før jeg smelte foten i stanga. Og tilfeldigvis hadde jeg satt opp mobilen for å filme, slik at jeg kunne se om jeg gjorde spinnen riktig, så jeg har hele greia på video til dere!

BD6A2xlMMC3

Se så fin straddle spinnen min er blitt da! Første video jeg har lagt ut, for frem til nå har den ikke vært noe fin… Jeg lo nå i hvertfall godt når jeg så videoen! Det ansiktsutrykket midt i hoppet. Venter bare på at denne videoen havner i en sånn stripper-fail compilation på youtube.

Så da ble det legevakta på meg. Jeg trodde ærlig talt ikke at tærne var knekt, for det gjorde ikke så utrolig vondt. Seriøst, første tanken som slo meg var “kan jeg fortsette å trene, eller burde jeg dra til legen?”. Etter hvert ble det verre da, og etter 10 minutter kunne jeg ikke gå på foten, så jeg bestemte meg for å dra til sykehuset. Jeg trodde først at det bare var den ene tå som var fucked, men etter røntgen viste det seg at jeg hadde knekt to tær, lilletåa og den ved siden av.

Foreløpig har jeg fått krykker og bare teipet tærne sammen, og i morgen får jeg vite om jeg trenger mer omfattende behandling, worst case scenario blir det pinner i foten og gips. Håper virkelig jeg slipper det altså, høres både vondt og tungvindt ut.Gro-tiden er på ca fire uker, men jeg har nå tenkt å fortsette trene frem til da uansett, har ikke tenkt å la et par knekte tær ødelegge mojoen min. Så får jeg bare være ekstra forsiktig. Blir nok mest styrke, som spins og øve inverts. Må bare venne meg til å kun lande på høyrefoten hehe.

Typisk at dette skulle skje når jeg ikke har internett da. Blogges om jeg trenger pinner i foten elns, eventuelt ved neste økt (y)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg