Checklist for sommeren

Jeg slapp unna pinner og gips, hurra! Krykkene har jeg lagt til side, men jeg er ennå ganske halt, og gjør vondt å trø ute på ujevn bakke, men ellers går det ganske bra med meg! I helga bodde jeg hos kjæresten, så kunne han slave for meg mens jeg var syk, hehe. Og ellers har jeg spilt Pokemon, som jeg er blitt helt hekta på igjen. Men pole er stadig i tankene mine, så tenkte å kjøre en styrkeøkt nå når jeg har spist.

Jeg har tenkt mye på hvordan jeg skal trene i sommer, når jeg får masse plass rundt meg, og en høy stang å øve på. Så planen er å øve på dynamiske static-combos, som vil si comboer og spins når stangen står fast. Vanligvis bruker jeg bare statisk mode når jeg lærer meg noe nytt, men de som er skikkelig flink til statisk pole får det til å se så sinnsykt ut.

Det går an å øve på det inne, og jeg gjør det fra tid til annen (den comboen jeg øvde på da jeg knakk tåa er en statisk combo), men jeg er alltid livredd for å ha et uhell og slå meg i noe. Å slå tærne i stanga kunne like så greit skjedd ute og var ikke så ille, men på ene veggen har jeg masse speil, og tenk å dryle foten inn i de i full fart….

Så planen er å øve masse på statisk comboer. Har planer om å perfeksjonere den jeg øvde på da jeg knakk tåa. Og lære masse slik som dette:

1NbbjAzYcc
BDd1J7jneYF

Høyden har ikke så veeeeldig mye å si anner enn at det blir mye enklere, men jeg har planer om å øve meg en del på drops

BCvrnq5HeTX

Et annet mål jeg har er å lære meg minst to koreofrafier i løpet av sommeren. De trenger ikke å være super-awesome gullmedalje-i-nm materiale, men jeg har aldri lært meg en koreografi på over ett minutt som jeg har øvd så godt inn at det var verdt å vise. Dessuten blir det mye enklere med koreografi når det er masse plass rundt og over meg, så slipper jeg å bli holdt tilbake av ting som takhøyde og møbler rundt meg. Seriøst det verste når jeg skriver koreografi er når jeg kommer på en bra combo også bare “eh det blir ikke å gå på grunn av den lave stanga, treffer gulvet før jeg er ferdig med comboen”.

Ellers blir det selvfølgelig det samme gamle. Blir å øve masse på point og fine linjer, øve meg opp til Iron X igjen, og leke meg med one handed spins på spinning pole, og teste ut mye nytt. Også håper jeg at det blir en bra sommer med masse fint vær, og at motivasjonen ikke svikter meg, så blir jeg forhåpentligvis myk av all treninga også. Så er det kanskje håp for meg å få til noen av movesene på “Goals 2016” lista mi haha, for den er jeg ikke i nærheta av å klare noe på atm!

Ellers har jeg enda ikke fått fiksa internett, så blogginga fortsetter sparsomt. Ha en flott uke folkens!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg