Get inspired – instagram

Har vært meningen at jeg skulle skrive om dette leeeenge, men har bare ikke fått meg til å gjøre det ennå, hehe. Men nå, nå tenkte jeg å dele mine hovedkilder for inspirasjon med dere. Jeg er en hyppig instagram-bruker, og jeg vil påstå at det er der jeg henter det meste av inspirasjonen min. Kriteriene for hvem jeg følger (og de jeg linker til her) er at postene deres for det meste dreier seg om pole (altså at de ikke spammer med bilder av ting som ikke er pole-relatert), at det er god kvalitet på videoene/bildene og at de utmerker seg med sin spesielle stil eller utrolige skills.

1. Gorilsynnove

BBx2dyMneb4

Dere har sikkert fått med dere at Gøril er min hovedkilde for pole-inspo. Hun var den som inspirerte meg til å begynne, og en av de som inspirerer meg til å fortsette. Noe av det jeg liker best med Gøril er at hun finner på så mye forskjellig! Den ene dagen er det flyt på spinning-pole, en annen dag er det flips og dynamiske spin på static-pole, og neste dag får vi se den nyeste flexy-moven hun har fått til, også er det plutselig freestyletrening. Hun klarer alltid å finne på noe som får meg til å tenke “det vil jeg også prøve!”.

2. Teasrsen

BD1KMRHs-jz

Teasrsen er ei jeg nylig begynte å følge, men hun har allerede festet seg på hjernen min, som vil si at jeg alltid husker hvem hun er og blir glad når jeg ser at hun har lastet opp noe. Hun har en litt mer rolig og elegant stil, med ufattelig fine linjer, pointer alltid, og er så grasiøs og elegant som det går an! Når jeg ser henne tenker jeg at så fine linjer vil jeg også ha!

3. Maiiitecs

BANokqtQYPr

Hun her er rett og slett gudinnen når det kommer til fleksibilitet. Jeg følger beundrende med på det hun laster opp, og på toppen av det hele pleier hun å fortelle om tips og triks for å bli mykere, så det lønner seg å lese teksten under bildene også. Hun er rett og slett umenneskelig, og selv om jeg tviler sterkt på at jeg noen sinne kommer til å bli sååå myk er det fremdeles gøy å følge med på.

4. Kapihuria

9mqeSgDswLBSD4D_Dg_ivqzhi-fM3BG-gS1oc0

Kapihuria er den eneste jeg har vært borti som poledanser med klær på. Til vanlig! På en chrome-stang! De som ikke pole-danser kan nok ikke helt skjønne hvor mye skill man må ha for å kunne pole-danse fullt på kledd. Bortsett fra det er hun utrolig talentfull også, hun er fleksibel og sterk, og gjør de sykeste moves og overganger som om det var barnemat. I tillegg har hun en personlighet som stråler gjennom, og har ofte humoristiske innslag i videoene sine. Alt i ett med andre ord!

5. Oliveoates

BAreN4SzYa4

Oliveoates er litt i samme gate som Gøril, nemlig at hun legger ut mye forskjellig, spinning pole, statisk pole, handstands, flexy moves, styrke moves, hele pakka! Hun har sin egen stil på det, og en herlig personlighet, og inspirerer til tusen!

6. Camillahs_pole

BEMGnfox5ps

Camilla er ei fleksibel jente, men det som gjør at hun skiller seg ut fra resten på denne lista er at hun driver mye med pole-doubles, altså at hun poledanser sammen med en annen, og at hun driver mye på med acroyoga. Det synes jeg er ekstra stilig, og håper at jeg også en dag får trene i et polestudio og får muligheten til å prøve ut både poledoubles og acroyoga!

Sånn, da håper jeg dere kanskje har funnet noen nye å følge som inspirerer dere til å stå på! Prøvde å holde meg unna selvfølger som Anastasia Skukhtorova, Dirdybirdy og liknende, men heller trekke frem noen personlige favoritter som ikke er så kjente ennå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg