Polewear wishlist

Jonas: har ikke du nok poletøy fra før av?

Meg: *gir han et forvirret blikk*

Hahahahahahahaha, man kan ALDRI ha nok poletøy! Jeg har nettopp bestilt to sett som jeg venter på i posten, men jeg er allerede godt i gang med å planlegge mine neste kjøp. Det er så mye fint, og jeg vil selfølgelig ha alt. Jeg har egentlig maaasse poletøy fra før av (kjapp kalkulering blir 10 shortser og 15 topper) men jeg blir fort lei, og det er alltid motiverende å få nytt og fresht treningstøy i posten som jeg vil vise frem på instagram og bloggen. Og deilig å ha masse å velge mellom når jeg skifter før økten starter!

Piña Designs

Jeg fant denne nettsiden i går, og sikler allerede over galaxy-settet! Jeg eeeelsker galaxy-print, og helst de som ser så realistisk ut som mulig, noe jeg synes denne gjør. Tror printet er tatt rett ut fra ett av NASAs bilder. Men jeg er i skikkelig sommermodus, så jeg tror først jeg ville kjøpt meg Sunset settet. Det hadde så fine farger, søtt print på shortsen, og to be real så har jeg et sett i galaxy-print fra før av. De har bare litt over 300 følgere på instagram, og jeg synes det er mye morsommere å kjøpe poletøy som ikke alle andre har, og teste ut forskjellige merker.

Flow Motion Wear

Aquarelle settet har jeg siklet over lenge, jeg er så glad i fine print! Men de har vært utsolgt for størrelsene mine i evigheter, og er ikke vits i å bestille feil størrelser… Krysser fingrene for at de får det inn snart!

Backbone Polewear

Enda et sett med kjempefint galaxy-inspirert print. Jeg liker blåfargen skikkelig godt, og at det er mesh-stoff på ryggen. Er litt spent på om toppen hadde gjort jobben med å holde puppene mine innafor da, som er en av grunnene til at jeg ikke har investert i dette settet enda.

Bad Kitty Exclusive

Mer print! Dette kirsebær-printet får meg med en gang til å tenke “kawaii”! Altså, søtt på japansk. Jeg synes også de integrerte stroppene var veldig kule, og får settet til å skille seg ut fra andre sett. Jeg er ikke så glad i Bad Kitty siden toppene deres har elendig støtte for puppene (noen klarer virkelig ikke holde dem på plass, og om de klarer det ser det ikke spesielt fint ut), men jeg er en optimist så kaaaanskje det hadde gått greit dette settet?

Valleau Apparel

Seashell-print bras! Kommer lett til å føle meg som en havfrue i disse toppene! I tillegg til søtt skjell-print og freshe farger har disse utrolig stilige detaljer på ryggen. Dette merket er ikke ment for pole og har dermed ikke matchende shorts til toppene, men jeg tror toppene hadde matchet med shortsene jeg har fra Indi polewear. Om ikke trenger ikke alt å matche uansett.

Dragonfly

Dette er et ganske anerkjent merke som jeg aldri har testet ut før. Jeg har vært ute etter et lyserosa sett lenge, og tror kanskje dette settet kunne vært lyst nok. Om ikke kunne jeg virkelig tenke meg creamy white settet. De har et nude-set, men jeg tror jeg er så blek at creamy white hadde sett mer nude ut på meg haha!

Indi Polewear

Allerede har jeg sikkert 5 sett fra Indi, og det er det merket jeg så langt liker best. I tillegg til freshe farger og at modellene er pent sydd, så holder toppene puppene på plass, og favorittshortsen dekker akkurat så mye det skal uten å være i veien for forskjellige moves. For tiden har jeg skikkelig lyst på Moonlit White settet, det er så nydelig! Kunne tenkt meg samme settet i svart, apple red-settet og pastel lilac. Kort oppsummert: jeg vil ha ALT fra Indi! Som om ikke det var nok kommer det ny kolleksjon i neste uke som jeg sikkert også får kjempelyst på!

Vekker LA

Jeg har ønsket meg noen sett fra Vekker kjempelenge, og spesielt Peacock settet (det til høyre) gir meg en skikkelig “straight outta the jungle” feel. Veldig eksotisk og sommerlig. Men igjen, usikker på om toppen hadde taklet jobben med å holde puppene på plass, skulle virkelig ønske jeg hadde en søt b-c cup, hadde gjort shopping for poletøy så mye enklere. Men det blå settet er også ganske fint, og med den toppen tror jeg puppene hadde holdt seg der de skal være.

Laqadaze

Prints, prints, og enda mer prints! Får ikke nok av det med andre ord. Laqadaze har noen søte og spesielle prints på sine sett, og jeg er 100% sikker på at denne toppen kommer til å holde puppene fint på plass.

Artista Activewear

Det var egentlig litt risky å bestille hele to sett derfra når jeg ikke har prøvd det fra før av, så vi får se når jeg får prøvd det på om det holder mål. Men settene er så fine, så om de gjør jobben med å holde puppene på plass kunne jeg virkelig tenkt meg å investere i et Luxe set. Kunne tenkt meg de to nederst til venstre, altså den lyseblå og den lilla. Eller hvilken som helst farge egentlig haha! Har ikke funnet noen gode bilder av settene, så jeg screenshotet en video fra instagrammen deres (klikk her eller på bildet for å komme til videoen). Ellers tror jeg modellene på shortsen og toppen er samme som de jeg har bestilt. Legger med et bilde under.

Sånn, da har jeg fått med meg det aller meste, men er ganske sikker på at det er noen godbiter jeg har klart glemme av. Lista ble ganske lang, men da håper jeg at dere kanskje har funnet noe dere kunne tenke dere å kjøpe selv, eller ble litt inspirert til å investere i noe nytt (: Happy shopping!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg