Flips, tricks, drops

Jeg sitter nå her med mensensmerter og er lei meg fordi jeg ikke kan trene. Jeg er så excited for sommeren, og synes ikke det forrige “checklist for sommeren” innlegget egentlig holdt mål, så jeg lager et nytt ett med flere videoer av shit jeg vil teste ut. Nå har jeg alt samlet på et sted, så om jeg skulle glemme av noe eller trenger inspo kan jeg bare se her (:

Ball drop

BD4E-RmkWcc
 
BB22_r_xb_7

Nosebreaker

BDcRkwOiEom

 

BCejnC1tGej

 

Jade drop

BEEsZ14gOt6

Holly drop

BBO_fKEqGNZ

Cup grip backflip

BEqSt7ur7K6

 

Waterfall drop

BE-RBaYmjRd

Dynamic Straddle spin og front flip

BDd1J7jneYF
 
0ztuRCTYRl

Phoenix spin

8iMEm0TYXf

Aerial pirouette invert

9uVVHVneSy

Blir spennende å se om jeg får noe av dette til! Gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg