Første økt

På onsdag hadde jeg min første økt siden jeg knakk tærne! Ahhh, det var godt! Glad for å endelig komme igang igjen, og sykt glad for at jeg ikke mistet motivasjonen mens tærne var i ustand. Det skjer liksom hver gang jeg skader meg.

Jeg trente sammen med Maria, som jeg ikke har sett siden jul! Holy shit det er ganske lenge siden egentlig, men tida har gått så fort. Anyway, jeg hadde gitt blod tidligere på dagen, og kunne ikke trene så intensivt. Og tærne er ikke ferdig-grodd ennå (det tar 4-6 uker), så jeg må ennå være forsiktig. Prøver å kun lande på høyrefoten, som er litt vanskelig, men jeg klarer meg. Maria har også hatt en treg start på 2016, så hun var heller ikke helt på topp. Og hverken jeg eller hun hadde det beste grepet den dagen.

(litt stolt er jeg jo!)

For det meste repeterte vi bare gamle moves. Maria fikk øve på Peacock og Falling Star og gjøre dem i en combo, som gikk sykt bra! Jeg øvde på inverts på feil side, som endelig begynner å føles ok, og ikke som om alt sammen er “feil vei”. Outside leg-hang er blitt mye mindre vond, inside leg hang er fremdeles sykt smertefull, men jeg får den til. Og de ser bedre og bedre ut for hvert forsøk. Deilig å føle fremgang! Til tross for at jeg ikke har trent på to uker føler jeg meg litt sterkere enn det jeg gjorde før jeg knakk tærne. Øvde meg litt på handsprings, som jeg klarer å holde mye lengre nå.

Til slutt har jeg addet et par moves på Goals lista mi. Synes jeg var litt vel streng med meg selv da jeg skrev den, for det er nesten bare fleksibilitets-moves. Som er ok, for det er noe jeg ønsker å fokusere mer på, men jeg vil også ha noen moves som det er mulighet for meg å klare uten å bli et slangemenneske. Jeg øvde meg litt på Bendy Philly sist økt, men den er vanskelig! Klarer så langt ikke å komme meg inn i den enda, så det er en work in progress.

90nqDcTYVU

(Bendy Philly)
Det ble ingen bilder eller videoer forrige økt, så bilde av da jeg ga blod og et av Oliveoates på ig får duge. Akkurat nå er jeg ferdig å spise, og skal gjøre meg klar for en ny økt! Været her i nord har jo vært fantastisk denne uka, og neste uke ser også lovende ut. Så jeg krysser fingrene for at jeg kan sette ut x-stagen om et par uker. Det gledes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg