Yogini, more like NOgini

Ah, gårdagens økt ble mye bedre enn forventet faktisk! I starten hadde jeg som vanlig egentlig mer lyst til å binge-watche en serie på netflix, og jeg var oppblåst ut av proporsjoner, så i starten av økten trente jeg med topp på så jeg skulle slutte å bry meg så mye om det og heller fokusere på treningen. En time uti økta tok jeg frem kamera og begynte endelig å kose meg. Rart hvor mye et kamera kan ha å si for økten. Det viste seg også at jeg ikke så så oppblåst ut når jeg gjorde work på stanga, så det gjorde meg i litt bedre humør.

Jeg øvde på mye rart i går. Jeg fikk til Plus-sign, men den er ennå ikke noe fin, så jeg venter med å krysse den av fra goals-lista til jeg føler den er verdt å vise frem. Øvde meg litt på Meathook og Jade, og selvfølgelig inverts på venstresiden. Jeg prøvde meg på Jade der, men det gjorde så inni helvete vondt at jeg bestemte meg for å vente litt med den haha! Burde kanskje takle å holde en inside leg hang i noen sekunder før jeg går for Jade. Men jeg er jo så gira!

Øvde på Yogini, som jeg synes er blitt litt mindre vond. Klarer faktisk å holde den noen sekunder nå, så det var fint. Skal prøve å ta tak i leggene i stedet for anklene neste gang. Jeg tror jeg kan få en dypere bøy i ryggen enn jeg har på videoen hvis jeg tar tak i leggene i stedet. Så det må jeg prøve å huske på til neste gang. Og prøve å holde den littegrann lengre.

Også fikk jeg endelig litt fremgang på Titanicen min. Jeg har prøvd å gjøre den på spinning pole i evigheter, og i dag fikk jeg endelig til! Jeg har gått inn for å lære meg Dove, for hovedproblemet med Titanic er at jeg pleier å gå inn i den fra Superman, og da pleier hoftene mine å skli alt for mye når jeg skal rette meg opp i ryggen. Fra Dove er den mye enklere siden ryggen og hoftene er der de skal være fra før av. Men Dove har en ganske drøy backbend, så den er litt vanskelig. Må øve masse på den.

BEzGTJVMMFV

(klikk på bilde for å komme til video)
Ellers er spinnen på stanga busted igjen. Det har den forsåvidt vært lenge. Tok ned stanga en gang jeg skulle øve hoop for lenge siden, og da jeg satt den opp igjen klarte jeg ikke å få den tilbake sånn som den var. Om jeg prøver å skru den litt lengre ned står den ikke fast nok, men den er for tight til at spinnen kan gå som den skal… Jævlig irriterende, må ta så sykt mye fart for å ha spinnen en hel combo.

Jeg har jobbhelg, så neste økt blir nok på mandag (y)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg