Plus Sign!!

Må skryte litt av meg selv nå, for så langt har jeg trent hver dag jeg har hatt det på planen! Flinkt. Denne uka lurer jeg på om jeg skal gå for å trene fire ganger i stedet for bare to, jeg vil virkelig ha en kickstart slik at jeg får tilbake styrken og fleksibiliteten min asap. Og for å opprettholde det gode mønsteret. Men vi får se, jeg er sykt sår i hendene etter dagens økt, så kan være jeg blir nødt til å hvile noen dager.

Jeg følte meg ikke helt i form i dag. Jeg følte meg svak og sliten, og bena mine hadde skikkelig dårlig grep, så jeg bestemte meg for å øve mest på spins. Jeg har en positur i tankene jeg har lyst til å få realisert på stanga, men det funket ikke som jeg hadde planlagt, så jeg må prøve på noe annet lurt for å få den til. Siden jeg ikke følte meg så trygg på stanga i dag prøvde jeg å hente inn min one handed spin på spinning pole igjen. Jeg tror den er cursed, for det hver gang jeg får den til så skader jeg meg, eller noe annet skjer, som gjør at jeg ikke kan trene på en stund også mister jeg den… Jeg fikk nå litt til, men klarte å holde den maks en runde rundt stanga, og ikke særlig pent. Men det er nå en start.

Men over til dagens prestasjon: jeg klarte endelig Plus Sign!!! Den har liksom vært så nært i et år nå, jeg fikk den jo halvveis til samme dagen som jeg klarte Allegra Box Splits (det var en meget fleksibel dag for meg). Men nå! Endelig! Det er nå fremdeles en god del jobb som må til før den er perfekt. Den gjør sykt vondt i albuen, handa på bildet har fått den fine “heil hitler” saluten, og det største problemet er at føttene ofte sklir ut og fremfor stanga (se nederste fot, det er akillesen som skal være på stanga, ikke leggen). Men det er en start! Jeg fikk den greit til mange ganger da, så jeg prøvde den på spin så jeg kanskje kunne få en video, men det må nesten vente litt på seg. Vanskelig med momentum.

BE6Y0kJsMLH

Ah, en move jeg kan krysse av fra Goals lista!

Ellers øvde jeg på litt forskjellig. Fikk til en ny move jeg ikke aner hva heter, men jeg tror den er perfekt for å komme seg inn i Orion, så den har jeg prøvd på et par ganger. I dag satt den endelig. Nå må jeg bare bli mer komfortabel i Orion igjen, slik at jeg kan få laget meg en ordentlig combo av de to.

9ya6tkR5hD

(her er Camilla i posisjonen)
Ellers filmet jeg en video av en combo jeg og Maria prøvde for en uke siden. Kom på at jeg aldri har lagt ut video av en Peacock før, så det passet greit nå. Jeg var uansett ganske blank på hva jeg kunne filme i dag, alt jeg prøvde på ble liksom feil. Til og med comboen jeg filmet ble aldri liksom helt riktig, vanskelig å få Peacock fin synes jeg, og jeg har enda ikke fikset spinnen på stanga, så halvveis gjennom comboen var det aldri mer spin igjen, så vinkelen på Falling Star og Butterfly ble fucka. Oh well, det er vel bedre å ha NOE å  poste, I guess.

Må jo tilfredstille alle følgerne mine heheheheheh. Neida, joda. Yogini-videoen min (av alle videoer) tok av, den har nå over 750 likes, over 8000 visninger, og jeg har fått ca 300 nye følgere. Det er så utrolig gøy, tenk når følgertallet blir firesifret!! Iiiih!

BE1LhVZsMHl

Her er bilde med link til videoen. Neste økt blir forhåpentligvis på onsdag, om jeg ikke utvikler blemmer på hendene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg