Dagens: Orion, litt flow og sliten

Jeg følte meg egentlig ikke helt i form til å trene i dag heller. Ble sliten as fuck bare av å gå hjem fra Jonas, som er en lett 10 minutters gåtur, tror det er et hint om at jeg må begynne på jerntabeletter igjen. Bestemte meg for å trene uansett, under forutsetningen om at hvis det ble for slitsomt kunne jeg bare gi meg. Det var ikke sykt digg, normalt pleier jeg å ha det så gøy at jeg ikke tenker over det som trening, men i dag var alt slitsomt. Til og med “lette” spins føltes ut som en byrde, ugh. Menmen, alle økter kan ikke være like lette.

Til tross for at jeg følte meg ganske svak og sliten øvde jeg på Orion, og fikk filmet en brukbar combo av den til instagram. Litt for å bare ha noe å poste, og litt fordi mange har spurt om den på diverse facebookgrupper i det siste, og jeg kan den jo, men har ingen video å vise dem. Vel, det har jeg nå! Jeg hadde ikke det beste grepet med hendene i dag, så jeg følte meg ikke supertrygg i den, men kanskje neste gang.

BFEtOlZsMIM

Ellers øvde jeg litt på Machinegun, som helt seriøst bare er noen uker med tøying unna, den er så close! På “feilsiden” min har det helt sluttet å gjøre vondt i leghangs nå, men kroppen gjør ennå noen rare greier i en Inside leg hang. Jeg prøvde meg litt på Bird Of Paradise der, som jeg ikke er helt sikker på hvordan gikk.. Har problemer med å finne grepet på vei inn i moven, og at det er på feilsiden hjelper ikke akkurat haha! Slenger med et bilde av hvordan jeg tøyer for dem.

Ellers ble det litt fine spins-comboer. Prøvde meg på Vortex for første gang i dag, den er ganske simpel og ser fantastisk ut på spinning pole! Ellers ble det en variasjon av Teddy, Airwalk og litt vedlikehold av Yogini.

Sideclimb til venstre, Teddy-variasjon i midten, Vortex til høyre.

Vi får se om jeg gidder trene i morgen. Det hadde ikke vært dumt, føler jeg trenger å øve meg mer på styrke. Men det er jo lørdag, så vi får se. Mye mulig at jeg heller vil spille eller noe.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg